סל הקניות של שחר 940

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו דפי אורז צבעוניים – אם חייבים לגוון, ערמונים קלופים וקלויים – מומלץ, רטבים ומאכלים אסיאתיים – פתרון טוב ונגיש, משקה בהשראת סקס והעיר הגדולה – עדיף מהברמן, וגם עוגות אישיות

דפי אורז צבעוניים של כרם

צילום יגאל פרדו

אחרי שדפי אורז הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי, במיוחד המטבח נטול הגלוטן, אפשר לשדרג את החוויה עם דפי אורז בצבעים. מה מציעים? דפי אורז המכילים אורז חום; דפי אורז שחור המכילים אורז יסמין שחור; דפי אורז עם כורכום המכילים כורכום, כמובן; דפי אורז עם סלק שקיבלו גוון סגלגל הודות לירק; ויש דפי אורז טריו, המכיל דפי אורז רגילים עם כורכום ועם סלק. שמחנו שהשינוי ברכיבים לא משפיע במיוחד על דרך העבודה ועל המרקם של דפי האורז – תוכלו להכין איתם את אותן המנות, רק עם צבעים וטעמים שונים. המחיר עד 19.9 שקלים ל-375 גרם. להשיג ברשתות השיווק, הפיצוחים והתבלינים.

בשורה התחתונה: רק אם אתם חייבים לגוון

ערמונים קלופים וקלויים של מיה תעשיות מזון

צילום אבי כהן

אחרי דפי האורז המגיעים מהמזרח, קבלו את הערמונים המגיעים מדרום אירופה. אם התרגלתם להשתמש בהם במטבח הביתי (בתבשיל בשר וערמונים, למשל), אז תשמחו לדעת שיש לכם דרך נוספת לרכוש אותם. החברה משווקת את האגוזים כשהם קלופים, קלויים בדיוק במידה הנכונה, וארוזים באריזת וואקום לשמירה מקסימלית על הטריות. עד 5.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי הערמונים.

רוטבים למאכלים אסיאתיים של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

הרשת השיקה פתרונות נוספים לחובבי המטבח האסיאתי, שרוצים להכין אוכל אסיאתי בבית ומחפשים דרך פשוטה לעשות זאת. אנחנו שמחנו לגלות בין המוצרים החדשים את הרוטב לפאד תאי – יש כמוהו בשוק וזה בין הטובים שניסינו, כך שהטעם הזכיר לנו חוויות מהמזרח. הסדרה כוללת למעשה כל דבר בסיסי, מרוטב סויה, דרך אטריות אורז שונות וכלה בנודלס. המחיר עד 10.9 שקלים למוצרים השונים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: פתרון טוב ונגיש במיוחד

קוסמו של Schweppes

צילום סטודיו יפאורה

בהשראת האיחוד המתקרב של הסדרה "סקס והעיר הגדולה", השיק המותג משקה חדש שמתכתב עם הקוקטייל המפורסם מהסדרה, הקוסמופוליטן. המשקה החדש משלב בין ליים לחמוציות, ואם מוסיפים לו וודקה אפשר לקבל בקלות את הקוקטייל. שתייה בבית לא תחליף את החוויה של שתייה בבר – עם החברות או בלעדיהן, אבל זה פתרון קל ומהיר. אגב, אם אתם מעדיפים קוקטייל אחר, נסו את המוחיטו  – משקה ליים ונענע שבתוספת רום תקבלו פינקולדה בסיסית. המחיר עד 8.9 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אנחנו עדיין מעדיפים להזמין מהברמן

בקצרה

צילום יעל האן

אחוה השיקה סדרה של עוגות אישיות – עוגת שמרים במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים במילוי פרג, ודניש קינמון. המחיר עד 3.5 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות נוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר