סל הקניות של שחר 972

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 972
בסל שלנו השבוע: רוטב בבקבוק לחיץ – לשפר את הבקבוק, חטיף ותיק בטעמים חדשים – אפשר להסתפק בוותיקים, קרם קוקוס לייט – יש דרכים אחרות לקיצוץ כמות השומן באוכל, תערובות תבלינים מוכנות מראש – אהבנו את המיוחדות, מכשיר להכנת כיסוני בצק – למי שאוהבים להכין בעצמם

Dip & Spread של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

סדרת הרטבים החדשה של החברה, מהווה ניסיון מרשים בהיקפו להיכנס לקטגוריה צומחת בתחום המזון. הראשון ברשימה הוא מיונז "בסגנון צרפתי", אליו מצטרפים מיקס של מיונז עם קטשופ, ספייסי איולי, איולי שום, סלסה וברביקיו. אנחנו מצטערים שהמיונז החדש הוא לא הסטנדרט בתחום המיונז בישראל. גם אם יש מיונז "צרפתי" טוב ממנו בשוק, זה עשיר ומעודן יותר מהמיונז הרגיל של החברה. המיקס יספק את מי שצריך לערבב מיונז וקטשופ, וגם שאר הרטבים מספקים מענה טוב למי שאוהב את הרטבים הידועים הללו. הבעיה היחידה היא הבקבוק. מדובר בבקבוק לחיץ, בחירה טובה על פניו, אבל בלחיצה הראשונה יוצאת כמות גדולה מדי של הרוטב. המחיר עד 16.9 שקלים ל-295/345 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: כדאי לשפר את הבקבוק

דגדג בטעמים חדשים של בייגל בייגל מבית יוניליוור

צילום סטודיו 0304

החטיף הוותיק יצא לאחרונה לשוק עם שני טעמים חדשים, שונים מאוד זה מזה. מצד אחד טעם קטשופ – כלומר טעם עגבנייתי מעט חמצמץ; מצד שני טעם פתי בר – טעם מתקתק שמזכיר חלקית את זה של הפתי בר עצמו. הצורה והמרקם של המוצרים החדשים לא השתנו, אבל כשמוסיפים לזה טעם המזכיר קטשופ, מתקבלת חווית אכילה שונה לגמרי (מכיל גלוטן). המחיר עד 15 שקלים ל-235 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר להסתפק בטעמים הוותיקים

קרם קוקוס לייט של מאסטר שף

צילום יניב קרן

המוצר החדש מצטרף לסדרת המוצרים האסיאתיים של המותג, ומתאים למי שרוצה לדלל את כמות השומן במאכלים שהוא מכין. קרם קוקוס רגיל מכיל כ-18% שומן, וזה מכיל חצי מהכמות, הבדל שמשפיע כמובן על המרקם שהופך להיות יותר דליל ופחות עשיר. עד 11.2 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: עדיף למצוא דרכים אחרות לקצץ את כמות השומן באוכל

מוצרים חדשים של McCormick

חברת ר.ב.דגנים, המייבאת את מוצרי החברה האמריקאית, השיקה באחרונה את ליין התבלינים שלה. העניין כאן הן תערובות התבלינים המוכנות מראש, שהינן מגוונות ויצירתיות הרבה יותר מאלה שאנו מכירים בישראל. למשל תערובת של מלח ורוד, פלפל שחור ושום; תערובת של בזיליקום, אורגנו, שום ומלח ים; ותערובת של פלפל אדום כתוש, אורגנו ושום. אם אתם מחפשים לגוון את המאכלים שלכם ואוהבים תערובות מוכנות, כדאי לכם לנסות את אלו. כדאי לדעת כי התערובות הן רק חלק ממוצרי החברה – אפשר לרכוש גם תבלינים טהורים כגון כמון, אורגנו וצ'ילי, ותמציות שונות כולל תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון ותמצית קוקוס. המחיר עד 24 שקלים ל-100-180 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: אהבנו את התערובות המיוחדות של החברה

מכשיר להכנת כיסוני בצק של סולתם

המוצר החדש, חלק מסדרת Bake it up, הוא מכשיר ידני שמבטיח לפשט את ההליך של הכנת כיסונים בבית. בהנחה ויש לכם את הזמן ואת הסבלנות לעשות זאת, הקיפול הידני עדיין יכול להיות עניין מאתגר. אנחנו השתמשנו במכשיר הזה, שהצליח לא רק לחסוך מאיתנו זמן יקר, אלא גם עזר לנו ליצור כיסונים אחידים שנראים הרבה יותר טוב מכפי שאנו יכולים לעשות. המכשיר מתאים להכנה של מאפים שונים, מאמפנדס ועד בורקס, מתאים לשטיפה במדיח כלים, ונמכר בשני גדלים, קוטר 10.5 או 7.2 ס"מ. המחיר 33/43 שקלים. להשיג בסולתם, בחנויות כלי בית ומטבח ובאתר.

בשורה התחתונה: כדאי רק אם אתם אוהבים להכין כיסונים בעצמכם

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר