סל הקניות של שחר 975

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר – גיליון לפני האחרון של טור זה
השבוע בסל הקניות שלנו: נקניק פפרוני – מומלץ, דגני בוקר בטעמים – אופציה טובה, חטיפים שמשלבים קמח חיטה וקמח תירס – אופציה חביבה, מוצרי גלידה – מבחר מגוון וטוב, וגם סדרה של מרנגים

סלמי פפרוני של מעדני יחיעם

צילום spro360sell

הנקניק החדש של החברה נעשה בסגנון איטלקי, כך כתוב על האריזה. הנקניק משלב הודו ובקר עם תיבול גרעינים שלמים של פלפל שחור, שנותן את הטעם הפיקנטי המתבקש. אנו מתקשים להיזכר בטעמו של הסלמי שאכלנו באיטליה, אבל אהבנו את הטעם של הנקניק הזה – הפלפל נוכח בכמות שמספקת פיקנטיות טובה מבלי לקחת את הנקניק למחוזות החריפות, ויש לו מרקם רך למחצה, כך שקל לחתוך ולאכול אותו. המחיר עד 27.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: גם בלי קשר לאיטליה אנחנו ממליצים עליו

Bon&Bon של Monday מבית ראלקורפ

צילום ברייט מיתוג ושיווק

נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח – אלה ארבעת הטעמים בסדרה החדשה של דגני הבוקר. הם מזכירים את הכריות הידועות הן בצורה והן בקונספט – דגני בוקר במילוי קרם. בדגני הבוקר אלה יש 51% קרם, השמורים היטב בתוך דגני בוקר עם מרקם קשה דיו כדי להחזיק מעמד בתוך חלב או יוגורט. לשמחתנו הם לא מתוקים מדי, בהשוואה למותג המתחרה, כך שהם יותר כיפיים לאכילה. ההפתעה היתה טעם הקרמל המלוח – חשבנו שיימאס לנו לאכול עוד מוצר בטעם זה, אבל בפועל הטעם הקרמלי עדין, והמלח מספק ניגודיות מרעננת (מכיל גלוטן). המחיר עד 25.9 שקלים ל-480 גרם. להשיג ברשתות מזון ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שאוהב דגני בוקר בקונספט זה

POOF CRUNCH של שסטוביץ

החברה השיקה שלושה חטיפים חדשים, שהבסיס שלהם הוא שילוב של קמח חיטה וקמח תירס. שילוב זה, כך הם מסבירים, מעניק להם מרקם פריך במיוחד. אנחנו מסכימים שיש לחטיפים אלה מרקם פריך במיוחד, מהסוג שאנחנו אוהבים, אך אין לנו כל דרך לדעת אם שילוב חומרי הגלם הוא שאחראי לתוצאה זו. שלושת המוצרים נבדלים זה מזה בטעם – טאקו, חמוץ-חריף וגריל. טעם הטאקו לא ברור, כלומר לא היה לנו ברור מה הקשר בינו לבין המאכל המקסיקני הידוע. טעם הגריל היה המוצלח מכולם, מעושן קלות, וגם הטעם חמוץ-חריף חביב (מכיל גלוטן). המחיר עד 4.9 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, אופציה חביבה למי שמחפש לגוון את החטיפים שהוא אוכל

מוצרים חדשים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

החורף עוד לא עזב לגמרי, והמוצרים החדשים של החברה כבר יוצאים לשוק. עבור הקהל המבוגר יותר, הושקו שני מוצרים חדשים תחת מותג מגנום. אחד הוא מגנום לבן תות – שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם תות, וציפוי שוקולד לבן עם שברי אגוזי לוז מסוכרים. שלגון זה מזכיר את השילובים היצירתיים של המותג בעבר, אבל בגרסה פחות נועזת, אלא כזו שיכולה להתחבב יותר בקלות. השני הוא מאגדת של מיני מגנום מריר Intense Dark – שלגון שמנת בטעם שוקולד מריר בציפוי שוקולד מריר. למעשה אותו שלגון מוכר, אבל בגרסה מוקטנת – אם אתם מסוגלים להסתפק באחד כמובן. החברה השיקה גם את סולרו בר קוקוס – גלידת שרבט עם קוקוס, בציפוי של שוקולד חלב עם שבבי קוקוס קלויים. זו גלידה קצת יותר עשירה במרקם שלה בהשוואה לסורבה, אבל לא כזו שמשתווה לשלגוני שמנת. השילוב האהוב עלינו של שוקולד וקוקוס, הופך את המוצר הזה למהנה, למרות שהיינו שמחים שיהיה בו יותר קוקוס. לילדים השיקה החברה "קשת בענן" – מעדן קפוא בטעמי מרשמלו, תות ווניל, שמשווק בצורה של חצי קשת. המחיר עד 35.6 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובקיוסקים נבחרים.

בשורה התחתונה: מבחר מגוון וטוב, גם אם לא התלהבנו במיוחד מאף אחד מהמוצרים

בקצרה

צילום יעל האן

חברת אחוה השיקה סדרה של מיני קצפיות – מרנג בטעמי תות, וניל, ענבים ופירות יער, עם צבעים בהתאם לטעמים. המחיר עד 8.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות שיווק נבחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר