ספר המתכונים של מתוקה

רוגעלך שאי אפשר לעמוד בפניהם, קרם שניט, פירוגי של סבתא אניטה, מאפינס גזר והל, עוגיות ביתיות, עוגות "רושם" שיעשו את זה לאורחים; ועוד מתכונים רבים מתוך מחברתה של מירי ארזי בעלת רשת הקונדיטוריות "מתוקה"

ספר המתכונים של מתוקה
מאת מירי ארזי
צילום: שרית גופן
עיצוב: סטודיו מיכל ודקל
הוצאת כתר ספרים
המחיר 88 ₪

רוגעלך שאי אפשר לעמוד בפניהם, קרם שניט, פירוגי של סבתא אניטה, מאפינס גזר והל, עוגיות ביתיות, עוגות "רושם" שיעשו את זה לאורחים; ועוד מתכונים רבים מתוך מחברתה של מירי ארזי בעלת רשת הקונדיטוריות "מתוקה".

מירי ארזי אומרת על הרשת אותה הקימה: "מתוקה היא התינוק הראשון שלי ושל בן זוגי. הקמנו אותה לפני 17 שנה כשהיינו בני 26, סטודנטים צעירים ורווקים. לא הייתה לנו תכנית עסקית, היינו תמימים, קצת מנותקים מהמציאות אפילו, אבל רצינו ליזום, היה לנו חלום, וזה הספיק לנו. מתוקה בעבורי היא הרבה יותר מעסק, היא סיבה לקום בבוקר, היא שמחה בלב, היא פיתוח ושכלול של מתכונים נפלאים שיש בהם, בכולם, ניחוח של בית. הבית שכולנו רוצים להיות חלק ממנו- חם, מזמין, מפנק, תומך."

הספר של מתוקה מיועד לחובבי אפייה מתחילים ומנוסים כאחד, ומשלב מתכונים ברמות קושי שונות. יש בו שפע טיפים לאפייה ביתית ומקצועית. חלק מהמתכונים מתאימים גם לטבעונים ולנמנעים מגלוטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר