עונת 2018 של גלידות נסטלה החלה

מאגדות שלגונים חדשות של 50% פרי ובכל שלגון 67-90 קלוריות. גלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן. צילום סטודיו אסם
שלגון שעת סיפור לילדים המוביל לסרטון ובו סיפור ילדים ישראלי קלאסי, טילון וניל כשר לפסח, שלגונים חדשים ל-La Frutta בשילוב יוגורט ושלגון חדש בטעמי רימון-תפוח. גם סנדוויץ' אוריאו, רולר שוקולד לבן, מאגדת מיני קראנץ'

חדשנות בקטגוריית הילדים – "שעת סיפור"

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

גלידות נסטלה משיקה השנה את שלגון "שעת סיפור" המיועד לילדים הצעירים, ומגיע עם מספר sms שמוביל לסרטון בן 7 דקות ובו אחד מתוך 10 סיפורי ילדים קלאסיים, ביניהם איה פלוטו, תירס חם, מעשה בחמישה בלונים, האריה שאהב תות, הבית של יעל. השלגון בטעם תות ומכיל 50% פרי.

La Frutta – שלגוני פירות בשילוב יוגורט וגלידות עם חתיכות פרי

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

גלידות נסטלה ממשיכה להציע מוצרים המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן. עתה נוספו מאגדות שלגונים חדשות של 50% פרי ובכל שלגון 67-90 קלוריות, בשילוב יוגורט עם חתיכות פרי בשני טעמים: תות עם יוגורט, ומנגו פסיפלורה ואננס עם יוגורט. המאגדות ימכרו בכל רשתות המזון. בנוסף יוצע שלגון חדש עם שילוב של רימון ותפוח.

 חדש במוצרים הכשרים לפסח – טילון בטעם וניל

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

לראשונה בישראל מציעה גלידות נסטלה טילון בטעם וניל בכשרות לפסח. הוופל של הטילון אינו מכיל גלוטן, הוא פריך במיוחד וצבעו כהה יותר מהוופל של הטילונים לאורך השנה.

פינוקים – גלידת סנדוויץ' אוריאו, רולר שוקולד לבן, מאגדת מיני קראנץ'

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

גלידת סנדוויץ' אוריאו – עוגיית האוריאו בתוספת גלידת וניל הופכת לגלידת סנדוויץ'. נסטלה מייבאת השנה את המוצר מאיטליה לישראל, והגלידה תימכר ביחידות בודדות בקיוסקים, וכן במאגדת ברשתות המזון בגרסה קטנה יותר. עוד מוצרים הם  גלידת רולר בטעם וניל עם ציפוי שוקולד לבן, ומאגדת של גלידת מיני קראנץ'. בנסטלה אומרים כי בהמשך העונה ייצאו לשוק מוצרים חדשים נוספים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר