הקיץ חם? גלידות נסטלה מתגברת את המדפים עם גלידות ושלגונים נוספים

שלגון אתגר האומץ עם סוכריות, אתגרים חדשים לשלגון היוטיוברים Play, La Frutta משפחתית בטעמי מנגו וקוקוס-אננס עם חתיכות אננס, טילוני Extreme ענקים – לוז ליבת נוגט ומטבע שוקולד, וניל-פליק עם מטבע שוקולד לבן

גלידות נסטלה שהציגה בחודש פברואר את הגל הראשון של מוצרי הגלידות החדשים לשנת 2018, משיקה עתה בחום הקיץ מגוון מוצרים נוספים.

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

אתגר האומץ – מיועד לבני נוער. שלגון חדש בטעמי ענבים ואננס, אליו מצורפת שקית של סוכריות שוקולד לבן בצבע צהוב, כאשר חצי מהן סוכריות מגעילות בטעמי ביצים סרוחות, חלב חמוץ, עובש, גרביים מסריחות, חמוץ מאוד ושום; וחצי מהן בטעמי וניל, אייס קפה, קרמל, פופקורן ושוקולד לבן. המטרה היא ליצור חוויה בה בני נוער משתפים את חבריהם בטעימה אקראית של הסוכריות, ומנסים לאתגר זה את זה באמצעות "אתגר האומץ". המוצר החדש עולה בתמיכת קמפיין דיגיטלי עם כוכבי רשת.

שלגון היוטיוברים הפופולרי Play ממשיך לעונה נוספת של אתגרים עם יוטיוברים מובילים, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת teenk. השנה ישתתפו בקמפיין יוטיוברים חדשים, ביניהם  קווין ורז, אורן גל, מיכאל ספיר ויובליה, אשר יככבו על אריזות השלגונים שפותחו ועוצבו בהשראת עולם התוכן של YouTube. בין האתגרים החדשים שאיתם יתמודדו בני הנוער: לשיר אופרה באמצע הרחוב, לעשות דיבוב מצחיק לסרטון של יוטיובר, ולהכין סנדוויץ' בעיניים עצומות. הזוכה במקום השלישי יזכה במפגש עם היוטיוברים, הזוכה במקום השני יקבל כרטיסים זוגיים להופעות .והזוכה במקום הראשון יקבל אייפון. זאת בנוסף לשלל פרסים נוספים שיחולקו.

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

בקטגוריית ה- Wellness מגוון מותג La Frutta של גלידות נסטלה, עם שני טעמים חדשים של גלידות משפחתיות: מנגו וקוקוס-אננס עם חתיכות אננס. גלידת La Frutta מכילה 50% פרי, ובין 44 ל-51 קלוריות לכל כדור גלידה.

השנה מצטרפים גם שני טעמים חדשים של טילוני Extreme: טילון ענק לוז ליבת נוגט ומטבע שוקולד; וטילון ענק וניל פליק עם מטבע שוקולד לבן. הטעמים החדשים פותחו והותאמו במיוחד להעדפותיו של הצרכן הישראלי, ושני הטעמים החדשים יגיעו בגרסאות גדולות של 115 גרם.

המוצרים החדשים מתווספים לגלידות והשלגונים שהושקו בחודש פברואר, ביניהם שלגון "שעת סיפור" חדש לילדים, שלגון La Frutta בטעם רימון תפוח, ושלגוני פירות בשילוב יוגורט, טילון כשר לפסח ראשון מסוגו בישראל, גלידת אוריאו, ורולר בטעם שוקולד לבן.

מחירים וכשרויות: אתגר האומץ- רבנות קרית מלאכי, 8-10 ₪; Play- רבנות קרית מלאכי, 8-10 ₪; La Frutta באריזה משפחתית- בד"צ העדה החרדית, 22-24 ₪; Extreme- בד"צ העדה החרדית 13-15 ₪

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר