גלידות נסטלה מתכוננת במקפיא לעונה החמה של 2017

שני טעמים חדשים: שוקולד פאדג', וקוקוס פאדג'
הרחבת סדרתLa-Frutta למקפיא המשפחתי עם שלושה שילובי פרי, לבני נוער: שלגון Play, טילון אקסטרים שוקולד, ריבועי קראנץ' ושלגון קראנץ' עם שוקולד לבן, לילדים: מזרק עם גלידת מסטיק וסוכריות

 

גלידות נסטלה פותחת את עונת 2017, ומציעה מגוון מוצרים חדשים ומגוונים. במהלך העונה החברה תשיק מוצרים  המיועדים לבני נוער ולילדים. החברה מציעה, לדבריה, מוצרים המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.

מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, ובכל שלגון בין 67-90 קלוריות
מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, ובכל שלגון בין 67-90 קלוריות

הצלחת שלגוני La Frutta בשנה שעברה, הביאה להרחבת הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות, עם שלושה שילובי פירות: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה – פירות אדומים, וכן שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה. מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, ובכל שלגון בין 67-90 קלוריות.

שלגון בטעם מסטיק-תות
שלגון בטעם מסטיק-תות

בסדרת המיני של שלגוני השמנת העשירים JOYA COLLECTION יושקו שני טעמים חדשים: שוקולד פאדג', וקוקוס פאדג'. כל שלגון מכיל עד 250 קלוריות. שלגוני JOYA קלאסיק חוזרים השנה בגודל רגיל, ואליהם יצטרף טעם חדש: עוגת גבינה-תות.

אי אפשר בלי חיבור לעולם הדיגיטל הדינמי, ואת זה עושה גלידות נסטלה עם Play  – שלגון בטעם מסטיק-תות, שהשקתו מלווה בפעילות בערוץ היוטיוב, עם יוטיוברים שיניעו להיענות לאתגרים שיופיעו על המקל של כל שלגון, ויזכו את המשתתפים בפרסים. עוד ברפרטואר: טילון אקסטרים עשוי וופל שוקולד, בתוכו גלידת שוקולד עם חתיכות פאדג', ומעליו מטבע שוקולד. מה שברור זה ששוקולד לא חסר כאן. מותג קראנץ', שלדברי החברה פופולרי בקרב בני נוער, מתרחב  עם השקת  ריבועי קראנץ' בקופסה – בטעמי וניל ושוקולד, ושלגון קראנץ' בטעם שוקולד לבן  – גלידת וניל בציפוי שוקולד לבן.

שוקולד לא חסר כאן
שוקולד לא חסר כאן

מה חדש לילדים? PUSH IT  – גלידת מסטיק בתוך מזרק: גלידה בטעם מסטיק בתוספת סוכריות עוגה ופקק אכיל משוקולד. גם סדרת La-Frutta מתרחבת לשלגוני הילדים, עם שלגון בטעם תות-בננה בשילוב מדבקות של קעקועי פירות, וחוזרים עם שלגוני "צומצום" ו"מיניונים", אליהם יצורפו בובות חדשות.  לפי החברה, שלגוני הילדים עומדים בתקן הבינלאומי המחמיר של נסטלה העולמית, ומסומנים "במיוחד עבור ילדים": הגבלת גודל המוצר והתאמתו למנת ילדים, הערך הקלורי של השלגון, כמות סוכרים, אחוזי השומן, השומן הרווי והנתרן מוגבלים ומותאמים למנת צריכה של ילדים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר