עונת 2019 מתחילה בגלידות נסטלה

מחזקת את מותג La Fruttaמבוסס הפירות עם שלגון בטעם לימונענע תפוח, אריזות ביתיות המשלבות יוגורט ומאגדת תפוח-מלון. מוסיפה טילון Extreme ריבת חלב חדש ובהמשך שלגוני Crunch Instagram לבני נוער

גלידות נסטלה פותחת את עונת 2019 עם חיזוק למותג La Frutta המבוסס על מחית פרי, חדשנות בקטגוריית טילוניExtreme  והגדלת פורטפוליו המוצרים המיובאים.

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

La Frutta – שלגוני פירות וגלידה ביתית בשילוב יוגורט עם חתיכות פרי

גם השנה מציעה גלידות נסטלה מגוון מוצרים המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מבוססות על מחית פרי, נימוחות ומרעננות. לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו לפני שלוש שנים, הוחלט להרחיב את המותג עם שלגון חדש בטעם לימונענע תפוח, שיימכר גם במאגדות של 6 יחידות. La Frutta יוגורט תות אשר הושק לפני שנה, משווק השנה גם באריזה ביתית.

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

השקות לילדים ובני נוער

מותג Crunch יוצא עם טעם חדש של וניל עוגיות בציפוי שוקולד לבן, ובהמשך יקבלו כל הטעמים אריזה חדשה. בפברואר יושק גם שרבט בטעם אננס – שלגון פירותי במרקם נימוח עם כשרות לפסח, שיצטרף לשרבט האבטיח הוותיק. גלידת האגן דאז בטעם Cookie Dow – בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפס, תושק גם כן בפברואר באריזה משפחתית.

צילום ג'נרל מילס ישראל
צילום ג'נרל מילס ישראל

חידושים להמשך השנה

מותג Extreme משיק באריזת 115 גרם את טילון Extreme ריבת חלב, עם מטבע שוקולד וליבת ריבת חלב רכה. חדשות לטבעונים, לרגישים ללקטוז ולשומרי כשרות: בחודש מאי יושק גם Extreme שוקו וניל פרווה, בתקן Vegan Friendly. בהמשך השנה יתרחב מותג הילדים Push It עם טעם חדש של בננה וסוכריות שוקולד. בנוסף יושק ליין השלגונים Crunch Instagram – סדרת שלגוני Crunch לבני נוער במיתוג הרשת החברתית אינסטגרם, ובליווי קמפיין אינטראקטיבי

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

להרגיש כמו בחו"ל

לאור הצלחת ההשקה של סנדוויץ' שלגון אוריאו בשנה שעברה, הוחלט השנה לייבא גם שלגון אוריאו (Oreo Stick), שבהמשך יגיע גם במאגדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר