עלה לאוויר Manteka – אתר הקונדיטוריה הישראלי

פורטל תוכן המביא לגולשים תוכן מקצועי ומגוון על התחום הרחב של הקונדיטוריה בארץ ובעולם. Manteka – חמאה בספרדית – היא המרכיב הבסיסי והיסודי ביותר בעולם הקונדיטוריה. ממנו הכל מתחיל

עלה לאוויר Manteka – אתר הקונדיטוריה הישראלי.
Manteka הינו פורטל תוכן המביא לגולשים תוכן מקצועי ומגוון על התחום הרחב של הקונדיטוריה בארץ ובעולם. Manteka – חמאה בספרדית – היא המרכיב הבסיסי והיסודי ביותר בעולם הקונדיטוריה. ממנו הכל מתחיל.

לדברי היזמים, לא קיימת פלטפורמה מסוג זה בארץ ואף בעולם, ומנטקה שואף להיות הבמה המרכזית לתחום הנרחב של הקונדיטוריה, לקדם את רמת הקונדיטוריה בארץ, לתת במה למצוינות בתחום, לחשוף סודות מקצוע לקהל החובב, להמליץ על בתי ספר מקצועיים בארץ ובעולם, לפרסם אינדקס מקיף של קונדיטוריות וספקים בתחום, וליצור קהילה רחבה של קונדיטורים מקצועיים וחובבנים ולהפיק עבורם אירועים וירידים בתחום.

פורטל מנטקה מתמקד רק בתחום הקונדיטוריה ומה שמסביב לו ואינו גולש לתחומים נוספים בעולם הקולינריה. תכניו של הפורטל, הנכתבים על ידי אנשי מקצוע, מוגשים בפשטות לקהל החובב, במטרה להגיע לכל אחד שמעוניין לגעת, אפילו קלות, בתחום.

בין התכנים: סקירת בתי הספר לקונדיטוריה, מילון מונחים, קורס קונדיטוריה וירטואלי, מתכונים בדוקים בלבד, גלריית וידאו, והקומיקס הקונדיטורי הראשון. גולשי האתר יזכו בנגישות גבוהה לאנשי מקצוע מוכרים בתחום.
עורכת: ליאת נקר. [email protected]

www.Manteka.co.il

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר