ענבי טלי בקמפיין והגרלות אופניים וכסף עם פתיחת בציר הענבים

לקמפיין יתלוו הגרלות של 100 זוגות אופניים, והפרס הגדול – 50,000 ₪. מותג 'ענבי טלי' הינו בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו"ל

לרגל עונת הענבים יצאו "ענבי טלי" ממושב לכיש בקמפיין פרסום בהיקף של כ-2 מיליון ₪, שיכלול פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובנקודות המכירה. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום רגב קויצקי.

הקמפיין כולל חסויות בטלוויזיה ופרסום ברדיו, ומדגיש את הטריות של ענבי טלי המגיעים היישר מהמושב אל הצרכן. זאת במקביל לסלוגן הוותיק "כל ענב זהב", אשר מזוהה כבר שנים רבות עם "ענבי טלי".

כחלק מהקמפיין יתקיימו הגרלות פרסים של 100 זוגות אופניים, וכן הגרלה של 50,000 שקלים. 
עד 13.8 ניתן יהיה למצוא בסלסלות הענבים קוד מספרי אותו יקלידו הקונים עם פרטיהם האישיים לאתר של ענבי טלימדי יום יזכו 5 צרכנים/קודים בזוגות אופניים של המותג Merida של "רוזן את מינץ", וב-31.8 תיערך בין כל המשתתפים ההגרלה הגדולה של 50,000. שמות הזוכים יפורסמו באתר ובעיתונות.

מותג 'ענבי טלי' הינו בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו"ל. למותג נתח שוק של כ- 25-30% משוק הענבים בישראל, המוערך כולו בכ- 350 מיליון ₪. מותג 'ענבי טלי' מונה זני ענבים רבים, חלקם מיובאים מחו"ל, אשר כולם מגודלים בכרמי המושב תחת תקנים בינלאומיים, תוך שימת דגש על השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה.

www.taligrapes.co.il

2 תגובות

  1. האמת כייף של ענבים אני יושבת בסלון ביום חם מאד ואוכלת ענבים, מתוקים מתוקים, במקום כוס קפה עם סוכר
    אני אוכלת ענבים מה זה מתוקים כייף שלא יתואר המתוק מתוק הזה עשה לי את היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר