עסקיות שפריץ במסעדת "סנדר"- סניף יד חרוצים

עסקיות שפריץ במסעדת "סנדר"- סניף יד חרוצים מסעדת סנדר הוותיקה, המתמחה באוכל יהודי מזרח אירופי ביתי משיקה בסניף יד חרוצים, עסקיות שפריץ חדשות ומשתלמות. הארוחות העסקיות מוצעות בשני מסלולים של 39 ₪ ו49 ₪. תוספת של 5 ₪ מזכה את הסועדים כוס יין שפריץ -כמו של פעם- להפגת חום הקיץ הכבד.

מסעדת סנדר הוותיקה, המתמחה באוכל יהודי מזרח אירופי ביתי משיקה בסניף יד חרוצים, עסקיות שפריץ חדשות ומשתלמות. הארוחות העסקיות מוצעות בשני מסלולים של 39 שקל ו49 שקל. תוספת של 5 שקל מזכה את הסועדים כוס יין שפריץ -כמו של פעם- להפגת חום הקיץ הכבד.

העסקיות כוללות:

חמוצים ולחם, 2 פתיחי היום (משתנה).
עיקרית לבחירה: גולש/ צלי בקר/ קציצות בקר או עוף/ קורקבנים/ שניצל בתוספת 8 שקל ניתן לבחור לשון/ טחול/ קישקע/ כבד/ פרגיות
שלוש תוספות חמות לבחירה כמו שעועית ירוקה, כרוב מאודה, צ'יפס, אורז ועוד.
שתיה קלה או חמה
או לחילופין, כוס יין שפריץ.

בעסקית במחיר 49 שקל ניתן ליהנות גם ממנה ראשונה לבחירה: מטיאס/ כבד קצוץ/ חצילים במיונז או בטחינה/ סלט ירקות/ טחינה/ מרק עוף/ אפונה/ מרק שעועית.

מסעדת סנדר מציעה אוכל יהודי מזרח אירופאי כבר למעלה מחמישה עשורים. המסעדה החלה את דרכה ב-1948 בשדרות ירושלים וכיום מחזיקה בשני סניפים. האחד ברחוב לוינסקי (מ-1960) והשני ברחוב יד חרוצים (מ-2004) שני הסניפים מציעים תפריט זהה (למעט העסקיות שמוגשות רק ביד חרוצים), עם מנות דגל כמו צ'ולנט (בימי שישי), כבד קצוץ, קישקע, גפילטע פיש, רגל קרושה, קרפלך, טחול ממולא ועוד. סניף לוינסקי ניחן באווירה אינטימית וביתית יותר ואילו סניף יד חרוצים מציע אווירה מודרנית עם חלל מעוצב.

"סנדר"
יד חרוצים 13, תל-אביב. 03-6883344. א'-ו' 12:00-16:30
לוינסקי 54, תל-אביב. 03-5371872. א'-ו' 12:00-17:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר