עפים על עפולה: פסטיבל האוכל AFOODIS בחול המועד סוכות 2023

הקהל אוהב את הקפצת הכנאפה הענקית בפסטיבל. צילום דוברות עיריית עפולה
פסטיבל האוכל של עפולה יארח שפים ידועים כמו חיים כהן, ישראל אהרוני ואבי לוי, אליהם יצטרפו השנה השפים רחל בן אלול ואבי ביטון לצד מסעדות מקומיות. את האווירה ישלימו טיפקס, מוש בן ארי ודי-ג'ייס

לחובבי אוכל ובישול כדי לסמן בלוח השנה את פסטיבל האוכל הראשון של עפולה  – AFOODIS שיתקיים גם השנה בחול המועד סוכות (4-5.10.23) בפארק הרכבת. לפסטיבל אותו תפיק עיריית עפולה עם המפיק אלי לוי, צפויים להגיע לפי המארגנים עשרות אלפי וחובבי קולינריה מרחבי הארץ.

שף ישראל אהרוני – מכוכבי פסטיבל האוכל. צילום דוברות עיריית עפולה

במסגרת פסטיבל האוכל ייפתחו מספר מתחמי בילוי שונים בפארק הרכבת, ובראשם מתחם מסעדות שף מתל אביב וירושלים, שיפתחו סניפי פופ-אפ בהם ימכרו את מנות הדגל שלהם בגרסאות כשרות ובמחירים מיוחדים לפסטיבל.

בין המנות שצפויות להגיע לפסטיבל: הקבב, הום פרייז והכנפיים של שף חיים כהן, המבורגר אהרוני'ס של שף ישראל אהרוני, המעורב של מסעדת המוציא של שף אבי לוי, שף אבי ביטון עם שניצל בחלה, ושפית רחל בן אלול עם אסאדו בריוש וקריספי צי'קן.

הסלפי של שף אבי לו ממסעדת המוציא הירושלמית עם הקהל. צילום דוברות עיריית עפולה

כמו כן ישתתפו המסעדות המקומיות השוק 34 – באן בשר מפורק וגם באן רדיפיין (טבעוני), בבי – מאפי בשר, ארטישוק עם פיצה, פולנטה, ארנצ'יני וסלט ארטישוק. בגזרת דוכני סטריט פוד:  NINI HACHI סושי כשר מתל אביב, DIM SUM SHOP, DILEK'S בורקס המים משכונת התקווה, POKE VAN מהוואי, וקינוחים כמו וופל בועות עם גלידה ותוספות, מנצ'ס הצ'ורוס הספרדי ועוד.

תמצאו כאן גם את הגבינות של באשר פרומז'רי עם כריכים וגבינות, פלורה של איש הפסיפלורה, הקינוח התאילנדי בננה לוטי, עוגיות אמסטרדם של רשת Pico, מוסא כנאפה עברי, שוקולטרי גליצקי עם פרלינים במילוי ומגוון טעמים, מאכלים דרוזים, NETALIES פירות טרופיים טריים בכוסות, התירס של מזרחי והדוכן של שערות סבתא מורד.

בפסטיבל יתארחו גם פוד-טראקס של כריך אסאדו, CORNDOG, צ'יפס הולנדי, השייקים של GRANDPRI, SIAM מוקפץ תאילנדי, ו- MINIMELTSכדורי גלידה קטנים וצבעוניים. לחובבי היוונית יוקם מתחם טברנה עם גירוס, צ'יפס יווני ופיש & צ'יפס.

המוזיקה מככבת בפסטיבל. צילום דוברות עיריית עפולה

לצד אוכל, אלכוהול וקינוחים מתוקים, ייהנו הבאים מהופעות מוזיקה על הבמה המרכזית של פארק הרכבת, בהובלת להקת טיפקס (4.10) והזמר מוש בן ארי (5.10).

הכניסה לפסטיבל האוכל ולהופעות המוזיקה חינם לכל הגילאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר