פופ-אפ הקינוח המושלם בתל אביב עד 23.7.21

במלון רויאל ביץ' תל אביב תוכלו ליהנות עד 23.7.21 מחמישה קינוחים מעשה ידיה של השף קונדיטורית ענת עמרם אלון שהשתתפה ב'הקינוח המושלם', מהם שניים שכיכבו בתוכנית שהסתיימה לאחרונה

צפייה בתוכניות בישול בטלוויזיה, טומנת בחובה פוטנציאל למפח נפש: בעוד שעל המרקע מכינים המשתתפים מנות מורכבות, מהסוג שגורם לבלוטות הריר לעבוד, בבית אין לרובנו את היכולת ו/או הזמן ו/או הכוח לעשות משהו דומה. התוצאה: בעוד שעל המרקע מכינים קינוחים מופלאים, כמו ה"באבלס סלט פירות" של ענת עמרם אלון ב"הקינוח המושלם", אנחנו נאלצים להסתפק בגלידה שקנינו במכולת. לא כיף, בלשון המעטה.

ענת עמרם אלון. צילום צופי אלון

בימים אלה ממש יש לכם את האפשרות לגשר מעל הפער הזה, ולפצות את עצמכם על אותו מפח נפש. זה קורה במלון רויאל ביץ' בתל אביב, שם עובדת ענת עמרם אלון כשף קונדיטורית. אם תגיעו לבר ג'ין שבקומת הלובי עד 23.7.21, תוכלו ליהנות מחמישה קינוחים מעשה ידיה, מהם שניים שכיכבו בתוכנית שהסתיימה לאחרונה.

באבלס סלט פירות. צילום שחר בן-פורת

אילו קינוחים היא מכינה? נתחיל עם הידועים שביניהם. הראשון הוא 'באבלס סלט פירות'. היצירה מורכבת מבסיס של עוגת דקואז קוקוס ועליה שישה כדורים, כל אחד בטעם אחר – מנגו, תות, בננה, קסיס, לימון ואשכולית אדומה. חלק מההפתעה הוא במרקם – אחד במרקם גלידה, שני סורבה, שלישי מוס, וכן הלאה. קינוח קיצי קליל, מפתיע וכיפי במיוחד (67 שקלים).

גולדן דוג. צילום איציק בירן

הקינוח השני שהכינה עמרם אלון בתוכנית הוא ה'גולדן דוג', וריאציה ליצירת האומנות "כלב בלון" של האמן ג'ף קונס. בתוך "כלב" עשוי שוקולד, יש תערובת מענגת של קרם מסקרפונה וניל, קרמו שוקולד חלב ובייליס, קראנץ פאייטה, גרואה ופנינים (85 שקלים). תשמחו לדעת שאת הקינוח הזה אפשר לקחת הביתה, בהנחה שאתם נכנסים איתו מיד למונית או למכוניתכם.

רוז – מלבי מעוצב. צילום שחר בן-פורת

ה'רוז' הוא גרסה מעוצבת להפליא של מלבי. הקינוח הזה, שמוגש עם עיטור של עלי ורד אמיתיים שהוקפאו בחנקן נוזלי, משלב קרם מלבי עם ליבה של פירות יער ומעט קרם פיסטוק ודקואז פיסטוק (58 שקלים). כמו הבאבלס, מדובר בקינוח קיצי קליל יחסית, ומרענן.

ספירלת שוקולד. צילום שחר בן-פורת

'ספירלת השוקולד' דומה יותר לגולדן דוג מבחינת העושר-כובד שלה. מה שאתם רואים בתמונה הוא שילוב של קרם שוקולד, קרמבל קקאו, פטיסייר בייגלה מלוח, מקרון קקאו, פניני קראנץ', קראנץ' בייגלה מלוח, גלידת שוקולד חלב ורוטב בייגלה מלוח (64 שקלים). המליחות של הבייגלה נוכחת בנגיעות מצומצמות, ולשמחתנו, גם הסוכר אינו נוכח בקינוח הזה בכמות גבוהה (כך גם בשאר הקינוחים). התוצאה היא משחק של מרקמים וטעמי שוקולד, שחובבי השוקולד ייהנו ממנו מאוד.

מעשה בשני בלונים. צילום שחר בן-פורת

'מעשה בשני בלונים', כמו שאר הקינוחים, מצטלם היטב לאינסטגרם. התוכן שלו פחות מיוחד משל האחרים – כל "בלון" מורכב משני חצי עוגה, האחד עוגת גבינה אפויה והשני עוגת גבינה פירורים. ההבדל הוא בציפוי – פירות יער ופסיפלורה (58 שקלים). למרות זאת, אל תשוו את העוגה הזו לעוגות גבינה ביתיות – ההקפדה על איכות חומרי הגלם וההכנה שלהן ניכרת בכל ביס.

כל הטוב הזה יוצע עד יום שישי 23.7.2021, א'-ה' 12:00-20:00 ובשישי 12:00-16:00. התוכנית להמשך היא ליצור עמדת קינוחים קבועה בבר המלון, ועוד לפני כן, להביא את פופ אפ הקינוחים המיוחד הזה לכל מלונות היוקרה של ישרוטל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר