פריגת בפעילות שיווקית בשירותי הנשים של רשת שייפ עם המותג אושן ספריי

פריגת תקיים פעילות קד"מ חדשנית ויוצאת דופן עם המותג "אושן ספריי" בשירותי הנשים של רשת "שייפ", כחלק מ'חודש הנשים' שחל ברשת בספטמבר

פריגת, המותג המוביל בישראל בתחום המיצים והמשקאות מבוססי הפרי אשר ידועה בחדשנות מוצריה ובפעילויות שיווק יצירתיות המחברות את הצרכנים לחווית טעם הטבע ולאורח חיים בריא, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת מכוני הכושר הולמס פלייס, במסגרתו תקדם את המותג "אושן ספריי" בפעילות ייחודית, חדשנית ובלתי צפויה בשירותי הנשים של רשת "שייפ". פעילת זו תתבצע כחלק מ"חודש הנשים" שמתקיים ברשת "שייפ" בחודש ספטמבר.

במסגרת פעילות הקד"מ ימותגו חדרי השירותים של מועדוני רשת "שייפ" באלמנטים רבים המשווקים את המותג "אושן ספריי" ויתרונותיו הבריאותיים במניעת דלקות בדרכי השתן. רצפת השירותים תמותג במדבקות רצפה צבעוניות ובולטות בצורת חמוציות. מתקרת השירותים יתלו מוביילים צבעוניים בצורת בקבוק "אושן ספריי" המפרסמים את סגולותיו הבריאותיות של המשקה עם הכיתוב "לשתות את החיים הבריאים". בסמוך לכיורים יונחו נרות צבעוניים אדומים ולידים סבונים אדומים ומגבות ממותגות.
גם המראות, תאי השירותים ותאי האחסון ימותגו "אושן ספריי".

בנוסף תתבצע במקום פעילות הטעמות וחלוקת קופוני הנחה ע"י דיילות שיולבשו בצבעי המותג ויסבירו לנשים על יתרונות המשקה וסגולותיו.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר