פרימור חוגגת הצלחת השייטת מאיה מוריס באליפות אירופה בגלישה

בתחילת השנה זכתה במדליית זהב באליפות העולם לנוער בגלישה בדגם האולימפי RSX. צילום איגוד השייט
מאיה מוריס שסיימה את תחרות הגלישה לנשים במקום הרביעי ודורגה שנייה באליפות אירופה עד גיל 21, גולשת במסגרת מועדון השייט שדות ים שפרימור נותנת לו חסות

פרימור – מותג המיצים והמשקאות של גן שמואל מזון (בבעלות הקיבוצים גת, בית ניר וגן שמואל מזון), מציינת את הישגיה של השייטת מאיה מוריס, בת 18 וחברת מועדון השייט שדות ים, באליפות אירופה בגלישה שהתקיימה השבוע, בה דורגה במקום הרביעי הכולל ובמקום השני עד גיל 21. בתחילת השנה היא זכתה במדליית זהב באליפות העולם לנוער בגלישה בדגם האולימפי RSX, בתחרות שהתקיימה בגראדה, איטליה.

במעמד הרמת כוס מיץ תפוזים, ציינו אנשי החברה כי תרומתה של מאיה לספורט הישראלי היא גאווה גדולה עבור המפעל, שהינו נותן החסות הראשי למועדון השייט שדות ים.  שרונה וינטרוב-זיגדון, מנהלת מותג "פרימור", אומרת: "אנו שמחים ללוות את מועדון השייט שדות ים יחד עם אלופים אולימפיים לאורך השנים. מאיה מוריס היא שייטת מבטיחה מנבחרת הנוער, שאנו צופים לה גדולות. החברה שמה לה למטרה לחזק את קהילת הספורט ההישגי בישראל בקרב דור העתיד. מדובר בחיבור טבעי המבוסס על ערכים משותפים, בהם שאיפה למצוינות, הישגיות, התמדה ומנהיגות, לצד ספורטיביות ואורח חיים בריא".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר