פרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי לנביעות וטרה

הקמפיין נחל הצלחה רבה עם 82% אחוזי חשיפה ו-Muller Rice שבר את ההומוגניות בשוק מעדני החלב למבוגרים. צילום מהאתר
באיגוד השיווק הישראלי אומרים כי ארבעת המהלכים הזוכים הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת מייצרת ערך ללקוחות ולחברה, ומצליחה לבדל אותה ולייצר עבורה תדמית חדשנית וטובה יותר

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי, הודיעה כי מהלכי ההשקה הזוכים ברבעון השלישי של 2018 הם תאגיד השידור כאן – מונדיאל 2018 בדיגיטל, HOT – מונדיאל או מונדיליי, נביעות – השקת נביעות פלוס פרי, וטרה – השקת מעדן החלב-אורז Muller Rice . הנה נימוקי השופטים לבחירה בשתי הזוכות בתחום המזון והמשקאות.

נביעות – השקת נביעות פלוס פרי

המודעות הצרכנית ההולכת וגוברת לנושא הבריאות בשנים האחרונות, הובילה לירידה בצריכת המשקאות הקלים. בנביעות הוחלט כי לצד מוצרי נביעות פלוס הוותיקים, יש להביא לשוק מוצר חדש, המשלב בין בריאות לפינוק. השקת המוצר החדש נביעות פלוס פרי הינה מהפכה של ממש עבור הצרכן. המוצר ממקסם את הצעת הערך של עולם הפינוק הבריא, ומעניק את המענה האולטימטיבי לצרכנים שרוצים להתפנק עם משקה המבוסס על פרי אמיתי ומים מינרליים. השקת המוצר לוותה בקמפיין אשר זכה לאהדה רבה והגיע ל-2 מיליון צפיות ביוטיוב, וכן בקמפיין רדיו רחב, שילוט חוצות, מודעות ופעילות דיגיטלית עם וידאו בכל הפלטפורמות. התוצאה: המוצר החדש השיג נתח שוק משמעותי של 20% בקטגוריית המים המועשרים, בעיקר על חשבון המתחרים, ותוך פגיעה מינימלית בנביעות פלוס הקלאסי.

צילום קונדיטורית ובלוגרית אוכל אסתר דורון צרפתי
צילום קונדיטורית ובלוגרית אוכל אסתר דורון צרפתי

טרה – השקת Muller Rice (מולר רייס)

מאז השקת המותג Muller בישראל לפני כעשר שנים, מזוהה המותג כמחובר לטבע ולאיכויותיו. המותג זיהה את היכולת להרחיב את פעילותו בארץ לקטגוריות נוספות בעולם מעדני החלב, ואת הצורך במוצר שעונה למה שהצרכן מחפש-  הנאה מקסימלית לצד בשורת Better for you. מעדן החלב והאורז Muller Rice, הינו בעל מרקם ייחודי, תוספות מעניינות ומגוונות, ומספק חוויית אכילה חדשה. השקת המוצר התבצעה במדיה השונים, ולוותה בקמפיין טלוויזיה, קמפיין דיגיטלי נרחב, קמפיין רדיו, ופעילויות הטעמה באמצעות עמדות דיול ברחבי הארץ. הקמפיין נחל הצלחה רבה עם 82% אחוזי חשיפה, ו- Muller Rice שבר את ההומוגניות בשוק מעדני החלב למבוגרים. המוצר חדר למשקי הבית כחלק מקטגוריית המעדנים, עם אחוז חדירה של 24% כבר בשבוע הרביעי להשקה, ו-1.4 מיליון גביעים נמכרו במהלך ההשקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר