פרס מצטייני המחשוב 2020 לשת"פ בין שירותי בריאות כללית ו- DayTwo

DayTwo: תזונה מותאמת אישית מוצעת ללקוחות כללית שירותי בריאות באתר
כשבריאות פוגשת חדשנות: פרויקט משותף לשירותי בריאות כללית וחברת DayTwo זכה בתחרות מצטייני המחשוב 2020 של אנשים ומחשבים

בעקבות שיתוף פעולה עם חברת DayTwo  זכתה שירותי בריאות כללית שמקדמת רפואה מותאמת אישית, בתחרות IT Awards 2020  – מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, בקטגוריית חדשנות עבור מעבר לענן וטרנספורמציה דיגיטלית. בשנה ה-17 של התחרות הוגשו לתחרות מספר שיא של 482 פרויקטים ב-11 קטגוריות, ועמדו לבחירת וועדה מקצועית ובה  ארבעים שופטים מומחים לחדשנות טכנולוגית.

חשוב. צילום ניב קנטורצוות כללית מקבל את פרס מצטייני המ
צוות כללית מקבל את פרס מצטייני המחשוב. צילום ניב קנטור

מבין הפרויקטים המצטיינים זכה בפרס פרויקט תזונה מותאמת אישית של הכללית עם חברת  DayTwo שתחילתו במחקר שבוצע במכון ויצמן על ידי פרופ' ערן סגל ופרופ' ערן אלינב, שהוכיחו כי מזון זהה גורם לתגובות סוכר שונות בדם אצל אנשים שונים. על בסיס מחקר זה פיתחה החברה אפליקציה המבוססת על מאגר מידע מתעדכן, ומאפשרת לחזות את תגובת הסוכר האישית לסוגי המזון השונים ולהציע המלצות תזונה המותאמות לפרופיל האישי של כל אדם לפי פרמטרים אישיים, קליניים וריצוף גנטי של חיידקי המעי.

שיתוף הפעולה של DayTwo עם שירותי בריאות כללית הוא ההסכם המסחרי הראשון של החברה עם מבטח הבריאות הגדול בישראל. במסגרת ההסכם מציעה כללית בסבסוד משמעותי ללקוחותיה את התוכנית, שכוללת ייעוץ און-ליין עם דיאטניות מקצועיות מטעם קופת החולים שקיבלו הכשרה מקצועית מדיי טו.

ד"ר דורון נצר, ראש אגף רפואה בקהילה בשירותי בריאות כללית, אומר: "בינינו לבין DayTwo מתקיים שיתוף פעולה פורה. החברה משתלבת במגמה העולמית של רפואה מותאמת אישית. הפתרון שלה לא גוזר את הטיפול לכל אדם רק ממסקנות מחקרים שבוצעו על קבוצות גדולות של נחקרים, אלא מאפשר לתפור חליפה ייחודית לחולה הספציפי. זו המשמעות של רפואה מותאמת אישית”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר