קבוצת BBB במהלך לשמירת איכות הסביבה ברשתות שלה

קבוצת BBB מצטרפת לבתי קפה ומסעדות רבות ברחבי העולם במלחמה בזיהום הנוצר משימוש במוצרים שאינם מתכלים. בתמונה מסעדת BBB בירכא. צילום אסף לוי
רשתות BBB ומוזס מפסיקות את השימוש בפלייסמטים המונחים על השולחנות, מצמצמות את תפריטי הנייר ומפחיתות שימוש בקשיות שתיה

קבוצת BBB, הכוללת את רשתות מסעדות ההמבורגר BBB, בורגרים ומוזס ובהן כ- 100 מסעדות ברחבי הארץ, נוקטת כחלק ממהלך אחריות חברתית-תאגידית, בצעד אקולוגי ירוק של הפסקת השימוש בפלייסמטים המונחים על השולחנות בכל המסעדות של רשתות  BBB ומוזס. בקבוצה אומרים כי צפויים צעדים נוספים, כמו צמצום תפריטי נייר ברשת BBB ומעבר לתפריטים דיגיטליים, וצמצום השימוש בקשיות שתייה  מפלסטיק בכל מסעדות הקבוצה. בכך מצטרפת קבוצת BBB לבתי קפה ומסעדות רבות ברחבי העולם, אשר החליטו להילחם בזיהום הנוצר משימוש במוצרים שאינם מתכלים, ולהפוך לירוקים יותר כאשר המיקוד הוא בשמירה על כדור הארץ והצלתו.

מסעדת BBB באשקלון. צילום עמית אופק
מסעדת BBB באשקלון. צילום עמית אופק

אהובה תורג'מן, מבעלי ומנכ"לית קבוצת BBB, אומרת: "קבוצת BBB נחשבת כיום לגדולה ולמובילה בישראל, וככזו אנו מודעים לאחריות החברתית והתאגידית לאמץ את נושא הקיימות כגישה ניהולית המשתלבת באסטרטגיה העסקית, ואת ההשפעות החברתיות, סביבתיות וכלכליות של פעילות למען איכות הסביבה. המטרה בשלב הראשון היא לצמצם משמעותית את צריכת החומרים שאינם מתכלים, ובהמשך יבואו צעדים נוספים שאת חלקם ניתן כבר להתחיל לראות בשלוש הרשתות המשתייכות לקבוצה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר