קטשופ חדש מאסם ב-2.5 מיליון שקל

אסם, מכריזה על מהלך אסטרטגי, ולראשונה, לאחר עשרות שנים, מבצעת מהלך שינוי באריזת בקבוק הקטשופ, אשר בהיותו עומד על הראש, הפך לסמל מסחרי של החברה. השקעה כוללת במהלך מסתכמת ב- 2.5 מיליון שקל

אסם, מכריזה על מהלך אסטרטגי, ולראשונה, לאחר עשרות שנים, מבצעת מהלך שינוי באריזת בקבוק הקטשופ, אשר בהיותו עומד על הראש, הפך לסמל מסחרי של החברה. השקעה כוללת במהלך מסתכמת ב- 2.5 מיליון שקל.

מהלך שינוי אריזת הקטשופ נותן מענה לכלל צרכני הקטשופ: מבוגרים וילדים. הילדים, המהווים את קהל הצרכנים העיקרי של המותג, יוכלו ליהנות מעתה מבקבוק בעיצוב חדש, המאפשר אחיזה ולחיצה נוחות יותר. על גב האריזה יופיעו משחקים מתחלפים.

כמו כן, מבליט העיצוב החדש את ערכיו התזונתיים של המוצר, כולל מתן מידע חשוב לקהל הצרכנים הבוגר ולאמהות: תווית האריזה כוללת הדפס של עגבניות טריות, המלמדות על איכותו של המוצר, העשוי מעגבניות טריות ומרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל וללא חומר משמר. האריזה כוללת גם מידע על חשיבותו של רכיב הליקופן, הידוע ביתרונותיו הבריאותיים.

בנוסף, מעניק העיצוב החדש של בקבוק הקטשופ למוצר מראה עדכני ואטרקטיבי, היוצר תחושה של דינאמיות, שובבות, זרימה ותנועה, התואם את ערכיו הנתפסים של המותג.

מנהלת שיווק החטיבה הקולינארית באסם, סתיו יואלי, מסרה כי "קטשופ אסם הנו מוצר ותיק ואהוב, הנמצא כמעט בכל בית בישראל. מסקר שערכנו עולה כי 95% מהישראלים צורכים בבית קטשופ, כאשר 27% מהם אוכלים את המוצר מדי יום. קטשופ אסם מוביל את שוק הקטשופ עם נתח שוק של 64%, כשיתרונו המרכזי על מתחריו הנו פרופיל הטעם המועדף שלו. כעת, לאחר שנים רבות, החלטנו לשנות את עיצוב האריזה, במטרה לשפר את נוחות השימוש לילדים, קהל הצרכנים העיקרי שלנו. כמו כן, משמש העיצוב החדש להדגשת הערכים התזונתיים של המוצר".

קטשופ אסם מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

קטשופ אסם משווק ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

מחיר מומלץ לצרכן: 15 שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר