קידום יפה: שקמה שרון מונתה למנהלת הבינלאומית של מותג יגרמייסטר

שקמה שרון: נתנו לי חופש פעולה והצמיחו אותי מעלה
שרון גויסה לתפקיד בישראל בתחילת 2014 עם מעבר המותג לידי חברת "הכרם". מאז המעבר, הוכפלו מכירות המותג וחוזק מעמדו בקרב קהל היעד, על ידי מהלכים המחברים אותו לקהל צעיר ולמוזיקה אלקטרונית

שקמה שרון, אשר ניהלה בשלוש השנים האחרונות את הפעילות השיווקית של יגרמייסטר בישראל בחברת "הכרם", מונתה למנהלת המותג הבינלאומית של חברת מאסט יגרמייסטר, ולרגל התפקיד עוברת לגרמניה.

שקמה גויסה לתפקיד בישראל בתחילת 2014 עם מעבר המותג לידי חברת "הכרם". מאז המעבר, הוכפלו מכירות המותג וחוזק מעמדו בקרב קהל היעד, על ידי מהלכים המחברים אותו לקהל צעיר ולמוזיקה אלקטרונית, תוך חשיפה לאפשרויות צריכה מגוונות ולערכים הבולטים של המותג: לא קונבנציונלי, איכותי, אפל ומחוספס. בתפקידה כמנהלת המותג הבינלאומית תהיה אחראית שרון להתוויית אסטרטגיה שיווקית גלובלית ולהנחלתה למשווקים ברחבי העולם, בדגש על השווקים המובילים (האמריקאי, הגרמני והבריטי).

יגרמייסטר הינו ליקר המיוצר מ- 56 רכיבים טבעיים, ביניהם תבלינים, פירות ועשבי תיבול. הוא מותג האלכוהול פרימיום השמיני במכירות בעולם, עם מכירות של 88.3 מיליון בקבוקים בשנה, בכ-120 מדינות.

מאסט-יגרמייסטר היא חברה בבעלות פרטית, שהמטה שלה ממוקם בגרמניה, שם גם תעבוד שרון, האומרת: "קיבלתי לידי מותג מדהים שאני מאוד מחוברת אליו, ואת אמון המנהלים בחברה לעשות איתו מהלכים לא שגרתיים. אני רוצה להודות למשפחת אפשטיין ובמיוחד לסמנכ"ל השיווק של החברה, רונית אבנר, ולמנכ"ל החברה, אריאל אפשטיין, שנתנו לי חופש פעולה והצמיחו אותי מעלה. הם הפכו אותי למקצועית יותר, יצירתית יותר, וגם קצת מופרעת יותר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר