קמפיין טעמים חדש למותג פאנטה בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪

קמפיין הטלוויזיה כולל סרטוני אנימציה וסרטוני חסויות שנועדו להגביר מודעות למגוון הטעמים של פאנטה

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עולה בקמפיין טעמים חדש למותג פאנטה, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪.

קמפיין הטלוויזיה כולל סרטוני אנימציה וסרטוני חסויות שנועדו להגביר מודעות למגוון הטעמים של פאנטה, כאשר בכל אחד מהסרטונים מככב טעם אחר מבין סדרת הטעמים: אורנג', שוקטה, אקזוטי,לימון,ענבים ודיאט אורנג', ושאר הבקבוקים "עושים לו כבוד" בדרך מיוחדת.

דורון ארד, מנהל מותג פאנטה, אומר: "לראשונה בישראל עולה מותג פאנטה בקמפיין למשפחת הטעמים. הקמפיין מחזק את עוצמת מגוון הטעמים הבלעדית של המותג הכוללת טעמים ייחודיים בשוק המשקאות המוגזים".

במקביל לקמפיין, יקיים מותג פאנטה פעילות שיווקית ומבצעים ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המרכזיות: כל הקונה 4 בקבוקים ממשפחת פאנטה, יקבל בקבוק נוסף מתנה .

המותג פאנטה נמצא בימים אלה בעיצומה של פעילות תדמית מיוחדת. לאחרונה נבחרו הנציגים הישראלים שיטוסו ל"פאנטה וילג'" באיביזה לחופשה חלומית. Fanta Village Ibiza הוא כפר נופש ייחודי ובינלאומי שהוקם במיוחד לקיץ 2005. הכפר, שיקלוט אלפי בני נוער מרחבי אירופה, מכיל את כל האטרקציות לבני הנוער החל ממגרשי ספורט, בריכות שחייה, מועדונים למסיבות עם התקליטנים המובילים באירופה ועוד. בני הנוער שיגיעו לכפר הבינלאומי של פאנטה ייהנו מחופשה חלומית בלתי נשכחת ברוח סיסמת המותג : "כיף מוטרף עם החבר'ה".

בנוסף, הובילה פאנטה לאחרונה מהלך שיווקי במסגרתו החליפה את התוויות של כל מוצרי משפחת פאנטה. שינוי התוויות היה חלק ממהלך עולמי שכלל שינוי עיצובי לבקבוקי פאנטה (בישראל הוחלף הבקבוק באוגוסט 2004), דבר שיצר בולטות ייחודית על המדף. במסגרת מהלך זה עבר המותג דיאט פאנטה אורנג' את השינוי המהותי הבולט ביותר, כאשר תווית המוצר הוחלפה לתווית חדשה בצבע כסף, שהפכה לאחד מסימני ההיכר של קטגוריית מוצרי הדיאט.

קרדיטים:
מנהל מותג פאנטה: דורון ארד,
משרד פרסום: גלר –נסיס
סופרוייזרית: נועה גוברמן,
תקציבאית: יעל חזום,
סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר,
מנהל קריאטיב: ינאי פוליטי,
קופירייטרית: הילי ברוק,
ארטדיירקטור: גיא מרגלית,
פלנינג: שלומית אביגור,
מפיקות משרד: רינת סיטון, יפית כדורי
חברת הפקה: מולה,
בימאית: שירי שחר,
פוסט: גרביטי


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר