רמזי ולהקת הרוק מיני סופר'ז – קמפיין חורף 23 למיני סופר אלונית

עודד גולן מנכ"ל דור אלון ויפעת סטאל מנהלת השיווק עם רמזי ולהקת המיני סופרז. צילום מיכה לובטון
קמפיין שלישי שמעלה קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן דור אלון בכיכובו של השחקן אמיר שורוש מתגלה רמזי ככוכב הארד רוק שמבצע עם הלהקה את אינקובטור של להקת הקליק

השחקן אמיר שורוש, הלא הוא רמזי כוכב הסדרה 'קופה ראשית' בכאן 11, והפרזנטור של קבוצת דור אלון, ממשיך לככב גם בקמפיין החדש – השלישי שלו, למיני סופרים אלונית בתחנות הדלק של החברה. הפעם הוא בתפקיד כוכב רוק שמופיע במיני סופר אלונית עם להקת הרוק ה'מיני סופרז'. רמזי החמוש במשקפיים כהים מציג עם להקתו ביצוע מחודש של הלהיט 'אינקובטור' משנות ה-80 שביצעה להקת 'הקליק'.

את הקמפיין בתקציב מדווח של 2.5 מיליון ₪ הפיק משרד הפרסום מנצ', במאי הקמפיין הוא אורן שקדי שביים את שלוש העונות הראשונות של 'קופה ראשית, וצילם טובי הוכשטיין במיני סופר אלונית שבמתחם דור אלון בנתב"ג, אחת מ-92 חנויות הפורמט הקמעונאי של הקבוצה בשליטת איש העסקים מוטי בן משה.

רמזי והמיני סופרז בדרך להופעה. צילום מיכה לובטון

עודד גולן, מנכ"ל דור אלון, אומר: "לאור ההצלחה הגדולה של שני הקמפיינים הראשונים בכיכובו, אנו ממשיכים עם רמזי לפרק נוסף ויש למה לצפות כשהקהל כבר מכיר ויודע לדקלם את המסר: 'זה לא סופר, זה מיני סופר!'. אנחנו שומרים על המומנטום, והפעם בקצב הרוק עם קמפיין חדש בו נחשף בין מדפי המיני סופר גם את כשרונו של רמזי כזמר. ולא סתם זמר, אלא כוכב רוק עם להקת ליווי מגניבה המבצעת שיר שאני בטוח שיהפוך ללהיט, בליווי שלל מרצ'נדייז, חולצות ופוסטרים".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר