רשת טיב טעם בקמפיין חברתי שתומך בחופש הבחירה

בקמפיין מוצגת הישראליות על כל גווניה: חילונים, דתיים, מסורתיים וליברלים מדתות שונות ומוצא שונה. הצילום מתוך הקמפיין
סלוגן הקמפיין "טיב טעם – החופש לבחור" תומך בחופש של כל אדם לבחור באורח החיים המתאים לו, לאכול כשר או לא ולעשות קניות גם בשבת

רשת טיב טעם מעלה קמפיין התומך בבחירה חופשית כתגובה לשיח הציבורי בסוגיית השבת. לפי אנשי הרשת, זאת כדי לאפשר לכלל הציבור מכל מרכיבי החברה הישראלית ליהנות מחופש הבחירה לחיות איש איש את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין, לעשות קניות בסופי שבוע ולבחור ליהנות לצרוך מזון כשר או לא. סלוגן הקמפיין: "טיב טעם – החופש לבחור", והיקף ההשקעה בקמפיין מדווח כ- 2  מיליון ₪. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה, דיגיטל (לא באתר אכול ושאטו ובכל זאת אנחנו מפרסמים את הידיעה), רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, וחשיפה בסניפים.

צילום מתוך הקמפיין
צילום מתוך הקמפיין

בקמפיין מוצגת הישראליות על כל גווניה: חילונים, דתיים, מסורתיים וליברלים, המבקשים לחיות בחופש מוחלט בשוויון חברתי ומדיני ללא הבדל דת, גזע ומין, תוך חופש דת, חופש המצפון, וחינוך ותרבות ברוח מגילת העצמאות. כמובן יש לזכור כי טיב טעם היא גוף עסקי וחנויותיה פתוחות גם בשבתות וחגים, ואין כאן רק קמפיין חברתי נטו.

צילום מתוך הקמפיין
צילום מתוך הקמפיין

עם זאת, עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, אומר: "טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתתת על היות מדינת ישראל רב-תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו על פי אמונתנו, וטיב טעם העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר