רשת MOSES במהלך שיווקי וקולינרי לציון 15 שנים לארטבורגר

הרשת בחרה בשף יובל בן נריה להוביל את המהלך עם שלושה ארטבורגרים ייחודיים. כל אחת מהמנות אותן יצר תוצע ללקוחות מוזס למשך כחודש ימים בלבד בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ

רשת MOSES תחת הבעלות של קבוצת BBB, יוצאת לראשונה בתולדותיה במהלך שיווקי יוצא דופן, ומשתפת פעולה עם שף חיצוני לרשת. הרשת בחרה בשף יובל בן נריה העומד בראש קבוצת מסעדות טאיזו, מיאזאקי ויא-פאן, אשר יצר עבורה שלוש מנות המבורגר שונות בהשראת מנת הדגל האייקונית של מוזס – הארטבורגר, שחוגגת 15 שנים לכניסתו לתפריט הרשת. המהלך הינו חלק מאסטרטגיית המותג של מוזס, אשר מבוססת על תחום האמנות בגווניו השונים. כל אחת מהמנות אותן יצר בן נריה תוצע ללקוחות מוזס למשך כחודש ימים בלבד וניתן יהיה להשיגה בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ.

צילום נועם פריסמן
צילום נועם פריסמן

ההמבורגר הראשון שיושק בתחילת אוגוסט הוא AVANG-ART – בהשראת זרם האוונגרד מראשית המאה ה-20, "אותו הובילו אמנים פורצי דרך שנאבקו בממסד האמנותי השמרני ובחרו לבטא עצמם בחדשנות בניגוד לדרכים הישנות המסורתיות", מספר השף יובל בן נריה. מדובר בקציצת בקר עם צ'דר בלחמנייה אוורירית שמגיעה על צלחת שטוחה המדמה משטח קנווס המשמש ציירים, ומסביבו 6 רטבים בצבעים עזים ובמרקמים שאינם מוכרים לחובב ההמבורגר המקומי: שחור- מסקרפונה שחורה; ירוק- קרם שום ותרד; חום –  ברביקיו הודי מעושן; לבן – מיונז יפני; צהוב-  חרדל דיז'ון; אדום- קטשופ. יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 6.8-8.9.19.

צילום נועם פריסמן
צילום נועם פריסמן

Urbun – ההמבורגר השני בסדרה בהשראת זרם הדה-קונסטרוקטיביזם – זרם בארכיטקטורה של שנות ה-80 וה-90 של המאה ה-20, המתאפיין בפירוק הבניין לחלקיו תוך ערעור יציבותו ושיווי משקלו. זרם שדגל בחשיבה ביקורתית וקרא תיגר על המודולים השמרניים. השף בן נריה יצר מעין לחמניית אחיזה עבור רשת מוזס, בתוכה יוגש המבורגר "מעוך" משתי קציצות בשר בקר אשר הודק על הפלאנצ'ה וקיבל שטח פנים רחב וטעם מקורמל. מעליו טופינג, צ'דר, טבעות בצל סגול, ירקות, עם רוטב סודי. יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 0.9-13.10.19.

צילום נועם פריסמן
צילום נועם פריסמן

Naturalism – בהשראת זרם הנטורליזם – ששאף להציג את הטבע כפי שהוא, בצורה הקרובה ביותר למציאות. על זרם זה נמנים אמנים כמו אדגר דגה וגוגן. על מנת להדגיש את הטבעיות,יוגש המבורגר זה בתוך גביע חסה אייסברג (במקום לחמנייה), בו מונחת קציצת בקר מתובלת, עם צ'דר, חמוצים, עגבניות, טבעות בצל סגול ורוטב סודי. יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 14.10-17.11.19.

מחיר כל אחד מההמבורגרים 79 ₪ (במסעדת מוזס פתח תקווה הכשרה 81 ₪). המנות יוגשו במסעדות הרשת בלבד ולא במשלוחים או טייק אוויי.

צילום אורלי אופק מתוך ה- POP UP MUSEUM TLV אותו אצרה יערה זקס
צילום אורלי אופק מתוך ה- POP UP MUSEUM TLV אותו אצרה יערה זקס

הקמפיין כולל גם תחרות עיצוב שמקיימת הרשת עם אמנים צעירים. אשת האמנות יערה זקס, אוצרת POP UP MUSEUM TLV שמובילה את הפרויקט, תאצור עשרות עבודות אמנות של אמני רחוב, מעצבים גרפיים ומאיירים צעירים, אשר יעניקו את הפרשנות שלהם למונח holy moment, המתכתב עם סלוגן הרשת holy moses. מבין עשרות העבודות שיוגשו ייבחרו 10 עבודות אשר יוצגו בגלריה מסתובבת במסעדות מוזס ברחבי הארץ. העבודות הנבחרות יודפסו על גבי פוסטרים במהדורה מוגבלת ויוצעו למכירה לקהל הרחב, כאשר הרווחים מהמכירות ילכו לאמנים היוצרים ולתרומה לעמותת ״חינוך לפסגות״.

צילום נועם פריסמן
צילום נועם פריסמן

שיתוף הפעולה יימשך עד סוף השנה וילווה במהלך הכולל מיתוג מחדש ושינוי השפה השיווקית במסעדות הרשת, שלטי חוצות, מדים חדשים לצוותי המסעדות, אקססוריז נלווים וקמפיין פרסום. ההשקעה המדווחת במהלך כולו היא 6 מיליון ₪.

 

 

 

4 תגובות

  1. אם אינני טועה בתמונה רואים קציצת המבורגר עם … גבינה.

    להזכירם – אנחנו יהודים.

    ומי שלא מכבד אותנו במזון המתאים למסורת ישראל ( לא חייבים תעודת כשרות ) פשוט שילך לעזאזל ויכלה את משאביו על פרסומות כי אנשים לא מגיעים.

    רק בריאות.

  2. אין על הביג מק של מקדונלדס שאכלתי בקריון, ב-1.08 שחיכיתי לו 28 דקות ואחרי שהוחזר כי היה קר, הגיע המבורגר שהשכיב אותי ליומיים. זה המבורגר! הכי בריא והכי טעים בארץ! לא אתפלא אם העובדת מבני דודנו עשתה מעשה נקם. בכל מקרה, זו היתה חוויה חד פעמית. ראו הוזהרתם.

  3. יכול להיות שהוא שף טוב אבל השילוב עם מוזס טוב לא יכול לצאת מזה .
    הרשת ידועה בשירות הגרוע שלה בצ'יפס הקר והמבורגר שאתה מבקש מדיום וול ומקבל וול דאן או רייר
    בצילום זה נראה טוב מה שמקבלים לצלחת רחוק מאוד מאוד מהצילום.
    התאכזבתי כלכך הרבה פעמים שם שהחלטתי לא להיכנס לשם יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר