שדה ירוק – ירקות ופירות אורגניים מלב השרון גם דרך האינטרנט

בשדה ירוק מסתייעים בכ-40 חקלאים אורגניים מרחבי הארץ שמגדלים במיוחד עבורם תוצרת חקלאית טרייה כל יום. צילום דנה שטיין
מה שהחל כצוות של ארבעה אנשים מונה כיום יותר משלושים עובדים. יחד איתם ועם נבחרת המגדלים עבורם מציעים השטיינים מדי יום ובהתאם לעונה מגוון פירות וירקות אורגניים טריים, ובאתר האינטרנט שלהם יש כ-1,500 מוצרים שונים

המותג "שדה ירוק" הוקם על ידי האחים דנה וקובי שטיין, בנים לשושלת חקלאים, שלפני כעשור עזבו את  הקריירות שלהם והקימו עסק חקלאי אורגני – המשך לדרכו החקלאית של אביהם עם טאץ' של היום, וכך נולד המותג האורגני שדה ירוק.

שדה גידול אורגני בבית יהושע. צילום דנה שטיין

היום יש להם משק גדול בבית יהושע בשרון, אתר מכירות אונליין, ושלוש חנויות – בבית יהושע, גבעתיים ותל אביב), והם מסתייעים בכ-40 חקלאים אורגניים מרחבי הארץ – מעוטף עזה עד רמת הגולן, שמגדלים במיוחד עבורם תוצרת חקלאית טרייה כל יום. מה שהחל כצוות של ארבעה אנשים מונה כיום יותר משלושים עובדים. יחד איתם ועם נבחרת המגדלים עבורם, מציעים השטיינים מדי יום ובהתאם לעונה מגוון פירות וירקות אורגניים טריים, ובאתר האינטרנט שלהם יש כ-1,500 מוצרים שונים.

החנות של שדה ירוק בבית יהושע. צילום הילה קורן

כך תמצאו ברשימה ירוקים כמו חסות ערביות או מסולסלות, מנגולד, כרובית, באקצ'וי, קייל ירוק, תרד (טורקי או ניו זילנדי), פירות מובחרים: אוכמניות, אנונה, אגס, אשכולית אדומה, ליים, אפרסמון, תאנים טריות, פפאיה כתומה. מתוצרת המשק: גבינת פטה שקדים של נטלי – 24 ₪ ל-100 גרם, גרנולה ביתית – 38 ₪ ל-450 גרם, עוגת תפוחים, בננה, דבש תוצרת בית – 38 ₪ ליחידה, ועוד ועוד.

כתובת האתר להזמנות, החנויות: בית יהושע – השני 1 טל. 09-8999878, גבעתיים – אנצו סירני 2 טל. 03-7518484, תל אביב – הרב ידידיה פרנקל 47 טל. 03-5433169

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר