שטראוס-עלית משלימה את המהלך האחרון בתהליך המיתוג של "עלית קפה"

מהלך המיתוג של "קפה נמס עלית" משלים את ההשקות המחודשות של סדרת "ארומה" בפברואר 2005 ושל סדרת "פלטינום" בספטמבר 2005

שטראוס-עלית משלימה את המהלך האחרון בתהליך המיתוג של "עלית קפה", ומשיקה עיצוב חדש ל"קפה נמס עלית" בהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח.

מהלך המיתוג של "קפה נמס עלית", המשלים את ההשקות המחודשות של סדרת "ארומה" בפברואר 2005 ושל סדרת "פלטינום" בספטמבר 2005, כולל לוגו חדש "עלית קפה", שפה משותפת ואחידה והאסטרטגיה התקשורתית של עלית קפה – "בדיוק כמו שאני אוהב".

כמו כן, גם קפה "טורקי עלית" מכונס בימים אלה תחת מותג העל "עלית קפה" והשקית האדומה המוכרת לכל מעוצבת בהתאם לשפה הויזואלית של כלל מותגי הקפה של עלית.

אלון שמש, מנהל השיווק בחברת הקפה של שטראוס-עלית, אמר: "עלית הניחה את אבן הפינה להקמת המפעל הראשון בארץ לייצור קפה נמס בצפת בשנת 1956. עם השלמת הקמת המפעל החל ייצורו של קפה נמס עלית. מאז, הקפה הנמס שינה את הרגלי צריכת הקפה בישראל. קפה נמס עלית הוא הקפה המוביל במדינה, מהווה את מוצר הדגל של שוק הקפה הנמס בישראל ואחד מהסמלים הישראלים, התרבותיים והחברתיים המזוהים ביותר בתולדות המדינה."

עוד הוסיף אלון שמש: "אנו גאים ב"קפה נמס עלית" שסוד קסמו נובע משני פרמטרים עיקריים: האחד – הטעם האהוב והמותאם לחיך הישראלי המאופיין באהבתו לקפה מעודן. השני – ערכי המותג המשדרים ישראליות, שורשיות, משפחתיות, מוכרות, טעם ואמינות. צריך לזכור שהמותג "קפה נמס עלית" הוא אייקון ישראלי אהוב שעוצמתו מתבטאת בכך שהוא מוביל גם היום את קטגוריית הקפה הנמס בישראל, מגיע ל- 55% ממשקי הבית (כלל המותג), ומצליח לשמור על נתח השוק שלו בקטגוריה עם 31.5% (נילסן כמותי מצטבר, נובמבר 2005). הצרכנים בישראל אוהבים אותו ו- 10% מהם לא טסים לחו"ל בלעדיו. שטראוס-עלית מאמינה במותג "קפה נמס עלית" ותמשיך לטפח אותו בכל פעילויותיה, בהסתכלות אסטרטגית ארוכת טווח. במקביל, אנו נמשיך לפעול בכל הסגמנטים בשוק תחת מותג "עלית קפה" ולשמור על מעמדה של עלית קפה כמומחית מספר 1 בקפה בארץ".

השקתו המחודשת של "קפה נמס עלית" תלווה בקמפיין פרסום נרחב הנשען על האסטרטגיה התקשורתית של עלית קפה: "בדיוק כמו שאני אוהב" (בדומה לאסטרטגיה התקשורתית שליוותה את השקת סדרת ארומה ופלטינום).
הקמפיין החדש, בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ₪, יותאם במיוחד לאסטרטגיה של "קפה נמס עלית", מוצר הדגל המוביל של עלית קפה, השם דגש על ערכי המותג: ישראליות, שורשיות ומשפחתיות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, יכלול פרסום בטלוויזיה, מדיה נוספת ופעילות ענפה בנקודות המכירה.
סרטון הטלוויזיה עוסק באחד מערכי היסוד המרכזיים של קפה נמס עלית: הישראליות, ומראה באופן קומי את עוצמתו של הטעם האמיתי מהבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר