שירה, תולדות תימן ואוכל אותנטי במושב ישעי

הזמרת גילה בשארי ממושב ישעי המייצגת את ישראל בפסטיבלי מוסיקה נחשבים בעולם , מארחת בביתה אורחים ותיירים המגיעים לשמוע סיפורים מתולדות יהודי תימן, לטעום מהמאכלים העממים ולשמוע את קולה

במושב ישעי המרוחק מעין כל, מתגוררת גילה בשארי, זמרת נחשבת שהופיעה על במות היכלי התרבות הגדולים ביותר בעולם (למשל בקרנגי הול) ומארחת קהל גדול המגיע להתרפק על קולה המענג, כשהיא שרה ומספרת מסיפורי המסורת של יהודי תימן ובעלה מגיש לשולחן את המאכלים היחודיים שלהם, לחוח, ג'חנון, מרק רגל, חילבה, מלאווח ועוד.(הערב הבא יתקיים בסוף חודש אוגוסט).

בחיי היום-יומיים עובדת גילה כמנהלת חשבונות ולאחר הכרות קצרה, נדמה שבשארי היא דמות אימהית במיוחד, אך בשארי לא הצליחה לממש עצמה כאם ולא נתברכה בילדים. את שני הדיסקים החדשים עליהם היא שוקדת בימים אלו היא מגדירה כילדיה , פרי בטנה.

בחודש יולי האחרון הוזמנה גילה בשארי לפסטיבל אומנויות המוסיקה המפורסם ביפן, לצד הרכבים אתניים מפורסמים אחרים מ22- מדינות בעולם, הקהל היפני יצא מגדרו וחטף את כל הדיסקים של גילה שהוצאו למכירה.

על גילה:
בהופעתה הבימתית הראשונה שרה גילה בשארי את יצירתו של מארק קופיטמן "זיכרון…" לצד התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של גארי ברתיני. הופעתה זכתה להצלחה יוצאת דופן.

ב-1986 פתחה גילה בשארי, בקריירה בינלאומית. היא הצטרפה לתזמורת הפילהרמונית הישראלית, בניצוחו של זובין מהטה, בסיור הופעות באירופה ובארה"ב. בביקורים נוספים ב-1987 וב-1988 בארה"ב עם הפילהרמונית הישראלית, זכו הופעותיה בקרנגי הול ובמרכז קנדי לביקורות מהללות.

גילה בשארי הופיעה עם תזמורות מפורסמות כמו הפילהרמונית של פילדלפיה, רשות השידור של גרמניה, התזמורת הפילהרמונית הלאומית של פולין והתזמורת הפילהרמונית של סנט פטרבורג. בשנת 1990 זכתה גילה בשארי לפרס המועצה לתרבות בישראל, על ביצועיה המוזיקליים המיוחדים והראויים לציון.

להזמנות: 052-3226001

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר