שף אביב משה מונה לשף הראשי של Sodexo on site

שף אביב משה, בתמונה עם אודי בן שימול מנכ"ל Sodexo on site, השתתף לאורך הקריירה ביותר מ-500 תוכניות טלוויזיה ורדיו לצד כתיבת ספרי בישול פופולריים. לאורך הקריירה הענפה שלו הוא בישל לידוענים רבים וביניהם ביל קלינטון, ניקולא סרקוזי ורומן אברמוביץ. צילום לנס הפקות
אודי בן שימול מנכ"ל Sodexo on site: "מתוך רצון מתמיד להתחדש ולהצטיין בענף רווי אתגרים אנו גאים לצרף את אחד השפים המובילים והמוערכים בישראל שיתווה ויוביל את המערך הקולינרי של החברה. אין לי ספק כי ניסיונו הרב, יכולותיו והיכרותו של שף אביב משה עם החך הישראלי, יוכיחו את עצמם מול קהל לקוחותינו שימשיכו ליהנות משירות קולינרי ברמה הגבוהה ביותר"

עם מינויו לשף ראשי, מצטרף השף אביב משה למערך הקולינרי של חברת ההסעדה Sodexo on site ישראל, המספקת שירותי הסעדה לעשרות תאגידים וחברות, ומאכילה מדי יום עשרות אלפי עובדים.

שף אביב משה (מימין) בארוחת טעימות לאמדוקס. צילום לנס הפקות

במסגרת תפקידו יוביל השף אביב משה את בניית תפריטי החברה לכלל שירותי ההסעדה, יעניק יעוץ קולינרי שוטף, ויעביר סדנאות והדרכות לשפים ולטבחי החברה באופן שוטף. אביב יצטרף למחלקה הקולינרית של סודקסו און סייט, בניהולו של השף מיקי נורק,  ויתרום מניסיונו לשיפור החוויה הקולינרית של סועדי לקוחותיה.

מתחם ההסעדה של סודקסו במפעל קרלסברג באשקלון. צילום דוד כהן

כיום אביב הינו הבעלים של מסעדת אקסודוס בברלין, מעדניית האפיסרי בעיר ימים נתניה, קייטרינג אביב משה, ובקרוב מסעדת שף חדשה. סגנון בישולו הוא מטבח עילי המורכב מיסודות שרכש בבית אימו, בשילוב המטבח הפרובנסאלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר