תאנים צלויות ועדשים כתומות – אוכל שעושה שינוי

היא מגדירה עצמה ”מבריאת מטבחים“ – מעין מאמנת אישית במטבח, שעוזרת לאנשים לעבור לתזונה בריאה, איכותית וטעימה יותר, ונשענת בין השאר על מתכונים ועל שיטות בישול שלמדה בניו יורק, בהודו, וגם בגליל

תאנים צלויות ועדשים כתומות – אוכל שעושה שינוי
מאת כרמית אלקיים
עריכה: זהרה רון
צילום: מיכל רביבו
איור: אסף בן ארוש
סגנון: גליה אורנן
עיצוב: סטודיו קרן וגולן
עריכה לשונית: בשמת בר עקיבא
הגהה: גלית חלילי
הוצאת LunchBox
www.lunch-box.co.il
המחיר 108 ₪
להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ ובאתר

ספר זה מיועד לאלה שאוכלים (או משתדלים לאכול) בריא ומחפשים גיוונים ומתכונים חדשים, וגם למי שיודעים שהם צריכים לעשות שינוי בהרגלי האכילה שלהם.

כרמית אלקיים היא שפית שהתמחתה ב־Natural Gourmet Institute For Health And Culinary Arts בניו יורק, ומוכרת לרבים מתכנית הטלוויזיה ”משחקי השף“. היא מגדירה עצמה ”מבריאת מטבחים“ – מעין מאמנת אישית במטבח, שעוזרת לאנשים לעבור לתזונה בריאה, איכותית וטעימה יותר, ונשענת בין השאר על מתכונים ועל שיטות בישול שלמדה בניו יורק, בהודו, וגם בגליל.

למרות שרבים מהמתכונים שבספר מתאימים לטבעונים, לצמחונים ולנמנעים מגלוטן, הוא אינו מיועד דווקא להם. כרמית לא מאמינה בגישות קיצוניות, בהימנעות ממתוקים, מפחמימות או מבשר, וגם לא במתכונים ארוכים ומסובכים שדורשים שעות במטבח. היא עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים וזמינים, ומשתדלת מאוד לפשט את כל תהליך ההכנה.

כפי שהיא אומרת: כמה טעים – ככה פשוט. יש מי שמתאים לו שינוי חד ודרמטי, יש כאלה שמעדיפים לאט ובשלבים, ויש מי שמסתדרים עם קווים כלליים ומתכונים טובים (ויש הרבה כאלה בספר). הכל כדי להגיע לאכילה בריאה וכייפית.

צילום סטודיו קרן וגולן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר