תלמה במבצע אלופים: 6 חופשות זוגיות בארה"ב עם כניסה למשחק NBA ומפגש עם עומרי כספי

תלמה, יצרנית הדגנים מבית יוניליוור, יצאה במבצע אלופים, במסגרתו הרוכשים שני מוצרים של קורנפלקס תלמה ואלופים ריבועים, יוכלו להשתתף בהגרלה ולזכות בחופשה זוגית בארה"ב, הכוללת כניסה למשחק בליגת ה-NBA ומפגש אישי עם הפרזנטור עומרי כספי

תלמה, יצרנית הדגנים מבית יוניליוור, יצאה במבצע אלופים, במסגרתו הרוכשים שני מוצרים של קורנפלקס תלמה ואלופים ריבועים, יוכלו להשתתף בהגרלה ולזכות בחופשה זוגית בארה"ב, הכוללת כניסה למשחק בליגת ה-NBA ומפגש אישי עם הפרזנטור עומרי כספי.

כספי משחק כיום בקבוצת סקרמנטו קינגס מליגת ה-NBA ובנבחרת ישראל, ו-6 זוגות מהמשתתפים בהגרלה יזכו לפגוש אותו באופן אישי, ולצפות במשחק על מגרש ליגת הכדורסל הטובה בעולם.

יונתן אלבום, מנהל שיווק תלמה, אומר: "עומרי כספי הוא פרזנטור המותג תלמה כ-5 שנים, ומשנה לשנה אנו רואים כי הוא מהווה חלק בלתי נפרד מזהות המותג, ומביא עמו ערכים של מצוינות, ספורטיביות ואורח חיים בריא. כשחשבנו על פרס חלום, ידענו שכספי חייב להיות חלק ממנו, ועל כן בחרנו להעניק הזדמנות חד פעמית לפגוש באופן אישי את שחקן הכדורסל הטוב בישראל, וכמובן לצפות במשחק NBA בארה"ב. אין לנו ספק כי מדובר בפרס נחשק שכל אחד היה רוצה לזכות בו".
עומרי כספי אומר: "אני תמיד שמח לפגוש ישראלים בארה"ב, ואני מאוד נרגש רק מהמחשבה לפגוש את הזוכים, ולשתף אותם בדרך שעשיתי עד להגשמת החלום לשחק בליגת ה-NBA."

תנאי המבצע: רוכשים שני מוצרים של קורנפלקס תלמה המשתתפים במבצע (קורנפלקס של אלופים, קורנפלקס של אלופים בטעמים דבש/קקאו/וניל, אלופים ריבועים וקורנפלקס מלא), שומרים את הקבלה/החשבונית, נכנסים לאתר www.alufim5.co.il או מתקשרים ל-8011*, מזינים את מספר הקבלה/חשבונית הקניה ומשתתפים בהגרלה. המבצע יימשך עד 18/2/2016.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר