תנובה בקמפיין משותף עם רשת הריבוע הכחול, כולל הגרלת 3 מכוניות הונדה FR-V1700

תנובה תשקיע במבצע 1 מיליון ₪, ומעלה קמפיין טלוויזיה ועיתונות תחת הקונספט הנוסטלגי: "האוטו שלנו גדול וירוק"

תנובה יוצאת במבצע רחב היקף חוצה תשלובת על רוב מוצריה, שמתקיים בריבוע הכחול בשבועות הקרובים.

במסגרת המבצע, כל מי שירכוש את שילוב המוצרים המשתתפים במבצע יקבל שובר באמצעותו יוכל לזכות באחת מ- 3 מכוניות הונדה משפחתית שתוגרלנה בין המשתתפים.

המבצע יכלול את רוב מוצרי התשלובת ביניהם מוצרי קרלו, יופלה, פיראוס, עמק ומוצרי משקאות החלב SHOCK שהושקו לאחרונה.

רשת הריבוע הכחול מונה 170 סניפים והמכוניות המוגרלות הן מסוג הונדה FR-V1700 שיוצגו במהלך המבצע ליד סניפים הגדולים של רשת הריבוע הכחול.

המבצע ילווה בקמפיין רחב היקף תחת קונספט נוסטלגי בליווי השיר "האוטו שלנו גדול וירוק". הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון יכלול פרסום טלוויזיה, עיתונות ארצית ופעילות קד"מ.


קרדיטים מבצע האוטו שלנו:
מנהל לקוחות: שי גורן
פלנינג: טלי בשן
סופרוויזר: חנית מלול
תקציבאית: לי את כהן יקיר
קריאטיב: קבוצת BOX
סמנכ"ל מדיה: חגית שוכמן
מדיה פלנר: אורית שטרמן
מפיקת משרד: אידית לוי
מנהלת מחלקת טלויזיה: תמי כץ זרה
חברת הפקות: אולפנות
חברת פוסט ואנימציה: סטנגה
מנהל הסחר של הערוץ המאורגן של תשלובת החלב לריבוע הכחול: גיא ראובן
מנהל טרייד מרקטינג של תשלובת החלב: אלון לוי
מנהל הקטגוריה בריבוע הכחול: אלי ברדוגו


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר