תפריט בשרים מעושנים מנתחי פרימיום במסעדת זיגל הכשרה ברמת הגולן

שרקוטרייה – מחבת נקניקיות הבית בעישון קל עם כרוב כבוש. צילום יהודה צרפתי
המסעדה מציעה גם למכירה מתוצרת הגולן: יינות ובירות בוטיק, משקאות טבעיים ושמן זית. מארחים כאן קבוצות ומציעים מגוון תפריטים ברמות מחיר שונות, עם אירועי חברה ואירועים פרטיים עד 120 איש

זיגל – מסעדת הבשרים הכשרה ששוכנת בכפר האמנים אניעם ברמת הגולן, מציעה תפריט חדש שמתבסס על נתחי פרימיום שיושנו ועושנו במעשנה המיוחדת במסעדה. את המסעדה הקים שף רותם צרפתי, המנוסה בענף המסעדנות ומתמחה ביישון ועישון בשרים במעשנה.  זיגל גם פועלת בתחום אירועי הבוטיק המבוססים על הבשרים המעושנים בשטח ובמסעדה, ותקיים סדנאות בשר גם בשטח בנושאים כמו עישון בשר, הכנת שרקוטרי, פויקה, צליית בשר.

סלט נילס – עגבניות, חזה אווז מעושן, עשבי תיבול ובצל. צילום יהודה צרפתי
סלט נילס – עגבניות, חזה אווז מעושן, עשבי תיבול ובצל. צילום יהודה צרפתי

בתפריט החדש של המסעדה יש דגש על נתחי פרימיום: אסאדו, פריים ריב, נתח קצבים אנטריקוט אנגוס, ספריבס טלה ובריסקט, שיושנו ומעושנים בשבבי עץ אלון מחביות יין של יקב רמת הגולן במעשנה שנבנתה במיוחד למסעדה. אליהם יתווספו מנות ראשונות וסלטים חדשים עם בשרים, וכן רוטיסרי להכנת עופות בגריל.

בין המנות הראשונות: חציל סינייה-מוגש על לאפה עם בשר טחון, שמן זית, טחינה ונגיעות מטבל עגבניות (51 ₪); סלט נילס – עגבניות, חזה אווז מעושן, עשבי תיבול ובצל (55 ₪);  שרקוטרייה – מחבת נקניקיות הבית בעישון קל עם כרוב כבוש (55 ₪).

ספריבס טלה בזיגוג סיידר תפוחים. צילום יהודה צרפתי
ספריבס טלה בזיגוג סיידר תפוחים. צילום יהודה צרפתי

בכריכים: כריך בריסקט – חזה בקר בעישון ארוך, מוגש בלחם הבית עם חרדל דיז'ון איכותי, איולי שום וירקות טריים (55 ₪); סלופי ג'ו – בשר מפורר עם לימון כבוש, גמבה, ורוטב ברביקיו (55 ₪).

בין העיקריות: נתחי פרגית בסיידר תפוחים (72 ₪); סטייק אנטריקוט מיושן במקום (119 ₪); אסאדו מהמעשנה – נתח אסאדו עסיסי, שומני ומעושן בשבבי עץ אלון (94 ₪); ספריבס טלה בזיגוג סיידר תפוחים (103 ₪); נתח קצבים (129 ₪); פלטת זיגל מיקס – נקניקיות צ'וריסוס, פרגית, אנטריקוט ואסאדו (229 ₪).

מסעדת הבשרים זיגל, כפר האמנים אניעם, רמת הגולן, 04-8335533. א'-ה': 12:00-22:00; ו' ומוצ"ש לקבוצות בלבד בתיאום מראש

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר