15-26.2: פסטיבל "טעמים בעמקים" חוזר בפעם ה-11

זו השנה ה-11 של הפסטיבל, שעבר לאורך השנים גלגולים שונים מבחינת הקונספט שלו. השנה החליטו המארגנים על חזרה לשורשים, מה שיבוא לידי ביטוי בין השאר בכך שהתוצרת החקלאית בה עושים שימוש השפים במסעדות, תוצג בכניסה למסעדות וניתן יהיה לטעום ממנה

במחצית השנייה של חודש פברואר, יתקיים פעם נוספת פסטיבל "טעמים בעמקים", בעמק יזרעאל וסביבותיו. זו השנה ה-11 של הפסטיבל, שעבר לאורך השנים גלגולים שונים מבחינת הקונספט שלו. השנה החליטו המארגנים על חזרה לשורשים, מה שיבוא לידי ביטוי בין השאר בכך שהתוצרת החקלאית בה עושים שימוש השפים במסעדות, תוצג בכניסה למסעדות וניתן יהיה לטעום ממנה.

הפסטיבל יתחיל ב-15 בפברואר ויימשך עד ה-26 בפברואר, בכל ימות השבוע, כמו גם בימי שישי עד 16:00 ובשבתות החל מ-18:00, למעט מסעדת בלה, שם התפריט הייחודי לפסטיבל יוצע במהלך כל השבוע. כל המסעדות יציעו תפריט ארוחות מיוחד. לדברי רקפת עברי, המפיקה, "זה לא עוד פסטיבל אלא חוויה אותנטית ומיוחדת שניתן יהיה לחוות רק במסגרת טעמים בעמקים".

אז מה מתוכנן?
מסעדת אוקטגון בשדות נהלל תציע ארוחה מלאה של שלוש מנות במחירים תמורת 79/99/109 שקלים. שולחן הטעימות יכלול יין של יקב טוליפ מכפר תקווה ויקב עמק יזרעאל מקיבוץ חנתון, דבש של דרומי מנהלל ושמן זית של הר ועמק, כמו גם סלים קלועים של סינדיאנת הגליל מכפר מנדא. את כל אלו ניתן יהיה גם לרכוש במקום.

מסעדת טנדוקה שביקנעם המושבה מציעה תפריט לארוחה של שלוש מנות תמורת 89-109 שקלים. ב-17-18 בפברואר ייערך כאן יריד חקלאי אליו יוזמנו יצרני ואומני יקנעם המושבה והאזור.

מסעדת אדלה שברמת ישי תציע ארוחה של שלוש מנות תמורת 99-109 שקלים. שולחן הטעימות שיקבל את פני הוסעדים בימים אלו יכלול יינות של יקב טוליפ ויקב עמק יזרעאל בקיבוץ חנתון. כמו כן יוצגו כאן תערוכות צילומים של אומנים מקומיים ואומנות כגון ציורים, קרמיקה, קליעת סלים ועוד.

בחוות דרך התבלינים שבבית לחם הגלילית יערכו סיור לשדות התבלינים, והם יעבירו סדנאות שף ב-18-19 בפברואר בחוצות אלונים.

עוד משתתפים: בלה מבית שערים, דורון בר און מקיבוץ היוגב, המטבח של אילת מיקנעם המושבה (כשרה), טנדוקה (כשרה) מיקנעם המושבה,
לימוזין מרמת ישי, נילי כהן מינץ מבית לחם הגלילית (כשרה), וקימל בגלבוע.

בצד החוויה הקולינרית תקיים הקרן הקיימת לישראל ביום רביעי 18 בפברואר ובסוף השבוע של 20-21 בפברואר סיורים מודרכים באתרים שונים באזור.

 

לפרטים על הפסטיבל
לפרטים על סיורי קק"ל, 1-800-350-550

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר