1948 רוצה להיות ראויה לשמה עם מטבח ישראלי

1948, תש"ח, מלחמת העצמאות – מה לעשות, לא כולם יבינו במבט ראשון מה פשר שמה של "1948", מסעדה חדשה שנפתחה ברחוב מדינת היהודים (עוד סמליות) בהרצליה פיתוח, ומציגה מטבח ישראלי.

שף יבגני קובל (לשעבר מסה, רפאל ומנדיס') מביא ל- "1948" מטבח טרי ועונתי, השם דגש על כל מה שישראלי. חומרי הגלם מגיעים אל המסעדה היישר מהמגדלים: שמן זית כתית מבית בד קטן בהרי יהודה; ירקות בלאדי ממגדלים מקומיים; זיתים הרריים, זעתר טרי וריחני, ומגוון רחב של יינות בוטיק ישראלים.

עם הכניסה למסעדה רואים מטבח פתוח שבמרכזו שני טאבונים גדולים מאבן. במסעדה תמצאו תקרות גבוהות במיוחד, אריחים מצוירים, גופי תאורה בסגנון רטרו של שנות ה-50, וארונות עץ מלא שמכילים כלי סרוויס תקופתיים. זאת כדי לשדר חום, אינטימיות ואותנטיות.

הצצה לתפריט של 1948:
לראשונות: לשון עגל בציר בקר על סלט סלק אדום בתבלינים מזרחיים וסלט ריג'לה (42 ש"ח) ; חומוס ביתי עם מעורב ירושלמי מוקפץ בתבלינים מזרחיים, בצל ועשבי תיבול (42 ש"ח); דגים קטנים על קרם עגבניות, פלפל שאטה, ג'ינג'ר ומלון (45 ₪).

לעיקריות: תבשיל זנב שור בציר עגל, ירקות שורש ועלי חרדל (85 ש"ח); צוואר טלה בטאבון ממולא בפסטו עשבי תיבול ושקדים טחונים על תבשיל שעועית לבנה בציר טלה (95 ש"ח); מוסחאן, פרגיות צלויות בסומק עם קונפי בצל בשמן זית, צנוברים ושקדים על לחם טאבון (75 ש"ח); צלעות טלה בקרסט תבלינים עם ראגו במיה, ציר טלה, עגבניות מיובשות וזיתי טאזוס (115 ₪).



1948
מטבח ישראלי
רח' מדינת היהודים 85 הרצליה פיתוח
טל. 09-9575212

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר