סל הקניות של שחר 765

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: קטניות וזרעים – קל למצוא, ארוחת טונה – לבעלי יכולת, ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר – לנמנעים, טראפלס שוקולד לבן – חביב, מארז בירה סביבתי – מבורך, משקאות מבוססי תה ירוק – חידוש

בריאות מן הטבע של מיה

הסדרה כוללת ארבעה סוגי קינואה - שחורה, אדומה, לבנה ומיקס
הסדרה כוללת ארבעה סוגי קינואה – שחורה, אדומה, לבנה ומיקס

החברה השיקה סדרה של קטניות וזרעים, שהיה קשה עד בלתי אפשרי למצוא ברשתות השיווק. הסדרה כוללת ארבעה סוגי קינואה – שחורה, אדומה, לבנה ומיקס, כמו גם זרעי צ'יה, דוחן, פשתן, סובין חיטה, סובין שיבולת שועל ושיבולת שועל להכנה מהירה בפחית.

ניסינו חלק מהמוצרים בסדרה, שהתגלו כבעלי איכות טובה ומספקת. ההנגשה של המוצרים לטובת הצרכנים שמגיעים לרשתות השיווק אבל לא לבתי טבע היא צעד מבורך, ואנו מקווים שהסדרה אכן זמינה בנקודות מכירה רבות. המחיר 7.9-19.9 שקלים ל-200/400/450/500 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים היכן לקנות זרעי צ'יה או פשתן, אפשרות זו קלה מתמיד.

Insalatisima עם ירקות וטונה של Rio Mare

שילוב של נתחי טונה עם קוסקוס, גרגירי חומוס, אפונה ועגבניות שרי
שילוב של נתחי טונה עם קוסקוס, גרגירי חומוס, אפונה ועגבניות שרי. צילום אפרת אשל

המותג השיק מוצר חדש בסדרת הארוחות המוכנות המבוססות על טונה. הפעם מדובר בשילוב של נתחי טונה עם קוסקוס, גרגירי חומוס, אפונה ועגבניות שרי. השילוב מגיע כמו בכל מוצרי הסדרה, בקופסת שימורים נוחה במיוחד לשימוש, ללא צורך בפותחן קופסאות שימורים. שילוב הרכיבים מוצלח, בעיקר בזכות מינונים נכונים וטעמים טובים. הבעיה היא כמובן במחיר הגבוה: 14.9-19.9 שקלים ל-160 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: ארוחה לבעלי יכולת בלבד.

ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר של אחוה

ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר
ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר, צילום יעל האן

מוצרים ללא סוכר נוטים להיות בעלי טעם לוואי של ממתיק מלאכותי. ייאמר לזכות מוצר זה, המשלב 42% טחינה משומשום מלא עם שוקולד, שהוא חף מטעמי לוואי. השילוב בין שני המוצרים הופך את המוצר לתחליף קצת יותר בריא לממרח השוקולד הקלאסי, בעיקר בזכות טעמו השוקולדי. המרקם של המוצר נוח מאוד למריחה, כל עוד לא מחזיקים אותו בקירור. המחיר 11-13 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ במיוחד למי שנמנע מצריכה של סוכר.

טראפלס שוקולד לבן עם מנגו ושמנת של LINDOR מבית Lindt

טראפלס שוקולד לבן עם מנגו ושמנת
טראפלס שוקולד לבן עם מנגו ושמנת

שילוב הטעמים הזה של שוקולד לבן, שמנת ומנגו, נשמע כמו אחד השילובים המפתים ביותר בתחום השוקולד, במיוחד עבור מי שחובב את שני הרכיבים העיקריים שבו, השוקולד והמנגו. התוצאה הסופית פחות מוצלחת. טעם המנגו אינו זהה לטעם הפרי עצמו, בעוד שטעמו הסוכרי של השוקולד דומיננטי יתר על המידה. המרקם, יש לציין, כייפי לאכילה, והאריזה הופכת את המוצר למתנה מכובדת. המחיר 19.9 דולר ל-387 גרם. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון, דיוטי פרי.

בשורה התחתונה: חביב אך לא מלהיב.

אריזת נשיאה של גולדסטאר מבית טמפו

המארז המשתלם ביותר וידידותי לסביבה
המארז המשתלם ביותר וידידותי לסביבה, צילום ישראל כהן

החברה הפתיעה אותנו לטובה עם המהלך הזה. מדובר במארז הכולל 6  בקבוקים בנפח של חצי ליטר כל אחד, המכילים את הבירה המוכרת של המותג. החידוש אינו במשקה עצמו אלא באריזה, ובעיקר בחשיבה שהיתה מאחורי ההשקה שלה. החברה עבדה בשיתוף פעולה עם ארגון "קרבון טראסט" למדידת טביעת הרגל הפחמנית (ערכים לבדיקת פליטת גזי חממה) של אריזות גולדסטאר השונות, וכתוצאה מכך התגלה כי בקבוקים אלו הם בעלי ההשפעה הסביבתית המועטה ביותר.

השקת המארז היא התוצאה של בדיקה זו, שכמובן יכולה לתרום לחברה בצריכה גדולה יותר של הבירה. אם אתם מקפידים על כך, החזרה של שישיית הבקבוקים תיתן לכם 7.2 שקלים בחזרה. המחיר 42 שקלים לשישייה, חצי ליטר לכל אחד. להשיג בשופרסל דיל אקסטרא, מחסני השוק וקשת טעמים.

בשורה התחתונה: הבו לנו עוד השקות סביבתיות מסוג זה.

משקאות של TRANQUINI

משקאות מרעננים, קלילים ובעלי טעם מפתיע לטובה
משקאות מרעננים, קלילים ובעלי טעם מפתיע לטובה

סדרה חדשה זו של משקאות מנסה ליצור קטגוריה חדשה בשוק. בתוך כל פחית יש משקה קר מוגז המבוסס על תה ירוק, ומשלב רכיבים דוגמת קמומיל, לבנדר ותמציות מליסה, במטרה לעזור ליצור תחושה רגועה יותר. אנו לא הרגשנו רגיעה אחרי שתיית המשקאות הנמכרים בשני טעמים: מיקס ברי וטוויסט תה ירוק – אבל הם היו מרעננים, קלילים ובעלי טעם מפתיע לטובה. העובדה שהסוכר שיש בהם מגיע מפירות, מוסיפה למשקאות הללו נקודת זכות. המחיר 8.9 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון, דיוטי פרי, ברשתות הנוחות, בפיצוציות, בקיוסקים ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: טוב אם אתם מחפשים משקה מרענן חדש.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר