סל הקניות של שחר 890

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע פסטרמות עשירות בחלבון – לא רק לספורטאים, פירות יבשים – קשה להפסיק לאכול אותם, בשרים דקים – לא כל כך, יוגורטים עם פרי – במיוחד זה עם זרעוני צ'יה, בירה קנאביס – מתמסטלים מהאלכוהול

זוגלובק אקטיב של זוגלובק

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

השקת מוצרים עשירים בחלבון היא מגמה חדשה בתחום המזון, ומגיעה כעת גם לקטגוריה של מוצרים בהם חלבון אמור להיות רכיב דומיננטי בכל מקרה. הכוונה לסדרה חדשה של פסטרמות, כאשר בכל אריזה הכוללת 125 גרם פסטרמה, יש 25 גרם חלבון. זאת לעומת 14 גרם חלבון שיש במוצרים הרגילים. השינוי ברכיבים לא פגע בטעם, ולעומת זאת אפשר היה להבחין בהשפעה חיובית על רמת השובע. הסדרה כוללת שלושה טעמים – דבש, ברביקיו וקלאסי. המחיר עד 18.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: ההשקה מיועדת בעיקר לספורטאים אבל משרתת את כלל הצרכנים.

פירות יבשים של כרם טבע

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

שישה מוצרים חדשים השיקה החברה בקטגוריה זו, שנבדלים קודם כל באריזה שלהם, שגם עוצבה באופן מזמין וגם נוחה לשימוש חוזר. הסדרה כוללת דובדבנים אורגניים חמוצים; תאנים אורגניות; משמשים אורגניים; אפרסמונים; כדורי תמרים עם אגוזי לוז וקוקוס; וכדורי תמרים עם אגוזי לוז וקקאו. השימוש בחומרי גלם אורגניים עבור חלק מהמוצרים וההקפדה על ייבוש בשמש בלבד ולא בהליך כימי, משפיעים לטובה על הטעם – עדין יותר ויש לו "ניחוח" טבעי. אהבנו בעיקר את כדורי התמרים עם אגוז לוז וקוקוס – הודות למינון מדויק של רכיבים, הטעם של הלוז והקוקוס בולט יחסית, והשילוב של כל הרכיבים הקשה עלינו להפסיק לאכול אותם. המחיר עד 21.9 שקלים ל-100-170 גרם. להשיג בחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: לא תרצו להפסיק לנשנש

 Premium Carpaccio של בלדי

צילום ויולט ריימונד
צילום ויולט ריימונד

מוצר חדש זה מצטרף לסדרת המוצרים ה"דקים" של החברה, הכולל מינוט סטייק, שווארמה פרגית ושניצל. מדובר בקרפצ'יו עגל מנתח בקר דרום אמריקאי, הפרוס, איך לא, דק. המוצר מגיע באריזה מחולקת לשלוש מנות, והוא מוכן להגשה – רק לתת לו להפשיר, לשים על הצלחת, להוסיף את התוספות הקלאסיות (בלסמי, שמן זית, פרמז'ן, רוקט, לימון) או כל תוספת אחרת שתרצו. קחו בחשבון כי מדובר בבשר קפוא, שטעמו שונה מזה של בשר טרי, ולא במובן טוב. זה לא אומר שהמוצר אינו טעים, אבל הוא גם לא מלהיב כמו קרפצ'יו טרי שאנו מכירים. המחיר עד 42.9 שקלים ל-210 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: חביב אבל לא מלהיב

מוצרים חדשים של אקטיביה מבית שטראוס

צילום ויולט ריימונד
צילום ויולט ריימונד

אקטיביה צ'יה, אקטיביה  SHOTפרוביוטי ואקטיביה שכבת פרי, אלה שלושת המוצרים החדשים שהשיקה החברה באחרונה, במסגרת שינוי כולל במיתוג הסדרה. אקטיביה צ'יה משלב יוגורט פרוביוטי בתוספת זרעי צ'יה ופרי ומוצע בטעמי תות ואפרסק; אקטיביה SHOT מגיע בבקבוק של 108 גרם ומוצע בטעם יוגורט רגיל או בטעם תות; ואקטיביה שכבת פרי, משלב בין יוגורט לבן לשכבה של פרי – תות, אננס או אפרסק. השילוב עם זרעי צ'יה חדשני יחסית והתחבב עלינו במיוחד – הזרעים משפיעים בעיקר על המרקם ומספקים חוויה שונה ומספקת. אקטיביה שכבת פרי אינו מהווה חידוש מיוחד בקטגוריה, אבל הביצוע מוצלח – החמיצות העדינה של היוגורט משתלבת מצוין עם הפירות השונים. עד 5.4 שקלים ל-150 גרם אקטיביה צ'יה או אקטיביה שם שכבת פרי, המחיר

עד 23.8 שקלים למארז של אקטיביה שוט, 8 יחידות, 108 גרם כל אחת. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: במיוחד אקטיביה עם צ'יה שמעניקה חוויה מיוחדת

בירת Cannbrew של בירבזאר

מבשלת בירבזאר הישראלית השיקה בירת קנאביס, במקביל לשירות משלוחים חינמי ברחבי הארץ. הבירה המיוחדת הזו מבוססת על רכיבים צמחיים שאמורים להעניק את תחושת האנרגיה הזהה לזו שמספק צמח הקנאביס, ותהיה בטעם וריח של קנאביס. זה לא אומר שהבירה הזו תמסטל אתכם (באופן שונה מבירות אחרות, כמובן), וזו אכן המציאות: יש לה טעם וריח עדינים מאוד של קנאביס, וצריך לאהוב את זה כדי ליהנות מהבירה. מעבר לכך היא מכילה 5.1% אלכוהול, המספקים את תחושת הסוטול הרצויה.  המחיר 99/129 שקלים ל-8/12 בקבוקים, במסגרת שירות המשלוחים החדש. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: מתרגלים בכאילו קנאביס ומתמסטלים מהאלכוהול

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר