סל הקניות של שחר 915

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו מלח ים עם תבלינים נוסח איטליה – לאוהבי מטבח איטלקי, חטיפי פריכיות – למחפשי נשנוש קליל, גרנולה אורגנית – מתוקה מדי, חטיפי בריאות לילדים – ילדים אוהבים, גלידות פסק זמן – לא מלהיבות

איטלקי מסדרת אקסטרא תבלינים של מלח הארץ

צילום ריספקט

ההשקה החדשה של החברה, היא הרחבה של סדרת מוצרים קיימת. הפעם מדובר בתערובת של מלח ים עם תבלינים שונים, באופן שנותן למאכלים נגיעה של טעמים איטלקיים. איך זה קורה? הודות לשילוב של פפריקה מתוקה, פלפל אדום, עגבניות מיובשות, אורגנו, בצל יבש, פלפל שחור, שום יבש, זרעי סלרי, פלפל צ'ילי, לימון פרסי, שורש סלרי, רוזמרין, מרווה, זרעי שומר, בזיליקום, זרעי חרדל, עלי דפנה וטימין – תערובת המהווה 25% מכלל המוצר (כל השאר הוא מלח כמובן). כאשר מדובר בתוספת למאכלים כמו פיצה או פוקאצ'ה, המטחנה מספקת מספיק מהטעם המבוקש. עבור מאכלים עשירים תצטרכו עוד תבלינים. המחיר עד 19.9 שקלים ל-105 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: כדאי רק אם אתם ממש אוהבים את המטבח האיטלקי

חטיפי פריכיות Fitness של אסם-נסטלה

צילום סטודיו אסם

החברה נכנסה לאחרונה לקטגוריה חדשה, הפעם חטיפי פריכיות. זו  וריאציה של הפריכיות הידועות. אחד עשוי עם תוספת של קטניות ומלח ים, והשני בתוספת קטניות ופלפל שחור. בשניהם יש כ-25% קטניות, כמו גם תירס, סלק ודגנים מלאים. החטיפים עצמם חביבים – יש להם מרקם פריך, והם עמידים מספיק כדי לטבול אותם בגבינה או טחינה. הטעמים יצירתיים, כלומר חורגים מהבנאליות המאפיינת את התחום בדרך כלל (שלא השתנה משמעותית למרות ההשקות לאורך השנים האחרונות). המחיר עד 10.5 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: מומלץ אם אתם מחפשים נשנוש קליל.

Love Crunch של Nature’s Path

צילום ניר עצמון

אחד הדברים שעשינו בתקופה האחרונה, הוא לנסות את אחת הגרנולות האורגניות של המותג הקנדי. מדובר בסדרה של שלושה מוצרים, הנמכרים באריזה יעילה לשימוש חוזר: גרנולה אורגנית עם שוקולד מריר ופירות יער; גרנולה אורגנית עם שוקולד מריר וקוקוס; וגרנולה אורגנית בטעם קראמבל תפוחים, כלומר שילוב של פתיתי שיבולת שועל מלאה עם פקאנים, תפוחים, זרעי צ'יה וקינמון. האחרון שבשלושה הוא זה אותו ניסינו. ההפתעה הייתה רמת המתיקות הגבוהה יחסית של המוצר – היינו שמחים למוצר פחות מתוק, כך שמי שירצה יוכל להגביר את המתיקות שלו,  ומי שלא ירצה יוכל ליהנות ממנו כפי שהוא. המתיקות הדומיננטית מאפילה על טעמי שאר הרכיבים, אם כי אפשר עדיין לזהות אותם. לא היינו משייכים את הטעם לזה של קראמבל תפוחים, אבל הוא עדיין מוצלח. מלבד זאת המוצר משתלב טוב עם יוגורט (או חלב) בלי לאבד את צורתו ומרקמו הפריך. המחיר עד 34.9 שקלים ל-325 גרם. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה: המתיקות קצת קלקלה לנו את החוויה

חטיפי ילדודס של Free

צילום אסף לוי

המותג נכנס לראשונה לתחום הילדים, עם השקה ייעודית של חטיפי בריאות. החטיפים אינם מכילים סוכר, גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל – ויש בהם 50% תמרי מג'הול, 25% אגוזי לוז טחונים, גרעיני חמנייה, צימוקים, 0.3% שמן שומשום בכבישה קרהף ותמציות טעם וריח תות-בננה טבעיות, שמשפיעות באופן משמעותי על הריח ועל הטעם. ייאמר לזכות החברה, שהיא השכילה ליצור חטיף עם טעמים בסיסיים, מהסוג שילדים יתחברו אליהם, ויש לו גודל ומרקם שהופכים את האכילה לנוחה עבור הקטנים שבבית. רשימת הרכיבים תתחבב על ההורים שדואגים לתזונת הילדים. המחיר עד 19.9 שקלים למארז של חמש יחידות, 25 גרם כל יחידה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: הילדים אהבו את התוצאה

גלידות פסק זמן של גלידות שטראוס מבית יוניליוור

אחרי שהתרגלנו לגלידת פסק זמן אישית, מגיע תורם של הפיינטים, כלומר הגרסה האמריקאית לגלידות משפחתיות. הסדרה כוללת שלושה מוצרים – נוגט קלאסי – גלידה בטעם נוגט עם ריפל בטעם אגוז, שוקולד חלב ושברי אגוזי לוז מסוכרים ומעל הכל דיסק שוקולד חלב; ריבת חלב – גלידה בטעם ריבת חלב עם ריפל בטעם אגוז, שוקולד חלב ושברי פקאנים מסוכרים, ומעל הכל דיסק שוקולד חלב; וקוקוס – גלידת שמנת בטעם קוקוס, עם ריפל בטעם נוגט ושבבי קוקוס קלוי, ומעל הכל דיסק שוקולד לבן. התוספת של הדיסק היא מיוחדת, ומאחר והשכבה עבה יחסית, היא מספקת הנאה ומעשירה את הטעם. אם משווים את הגלידה עצמה למתחרות בקטגוריה, כמו האגן דאז ובן אנד ג'ריס, היא הרבה פחות מוצלחת, שכן שניים משלושת המוצרים בסדרה מבוססים על גלידת חלב ולא על גלידת שמנת. גלידת הקוקוס מבוססת על שמנת וזה משפר את איכות הגלידה, אך היא עדיין פחות עשירה ומהנה. התוספות השונות, ייאמר לזכות החברה, נוכחות בכמות מספקת, והטעמים נבדלים זה מזה. המחיר עד 29.9 שקלים ל-290 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: חביב אך לא מלהיב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר