חג השבועות בתנובה בסימן פתרונות לאפייה ביתית

בלילה להכנת עוגת גבינה, גבינה למאפים 9% שומן, שמנת מתוקה בטעם שוקולד וקרם פרש
בלילה להכנת עוגת גבינה, גבינה למאפים 9% שומן, שמנת מתוקה בטעם שוקולד וקרם פרש. יותר מ-1,400 מתכוני חג באתר המחודש של "השף הלבן"

תנובה מציעה לקראת חג שבועות תשע"ז מגוון מוצרים חדשים לאפייה ביתית: בלילה להכנת עוגת גבינה קרה או אפויה; גבינה למאפים 9% שומן ; שמנת מתוקה להקצפה בטעם שוקולד; קרם פרש. כמדי שנה תחלק החברה מאות אלפי חוברות של מתכוני חג חדשים, מאגדות, מוצרים במבצע וקופוני הנחה מיוחדים לחג. זאת לצד אתר מחודש של המותג הקולינרי "השף הלבן", ובו יותר מ- 1,400 מתכונים.

פתרון קל, מהיר ונוח להכנת עוגות החג המסורתיות
פתרון קל, מהיר ונוח להכנת עוגות החג המסורתיות

בלילה להכנת עוגת גבינה (מהדורת חג) – פתרון קל, מהיר ונוח להכנת עוגות החג המסורתיות, קרות או אפויות. שלבי ההכנה פשוטים ומופיעים בפירוט על גבי האריזה. משך ההכנה כרבע שעה עד להכנסה לתנור. משקל: 850 גרם. כשרות: בהשגחת הרבנות.

גבינה למאפים 9% שומן – גבינה מיוחדת למאפים מתוקים או מלוחים, בעלת מרקם מיוחד ונוח לעבודה.  משקל: 500 גרם. כשרות: בד"צ העדה החרדית.

שמנת מתוקה להקצפה בטעם שוקולד – השמנת בטעם שוקולדי מכילה קקאו אמיתי. תכולה: 250 מ"ל. כשרות: ועדת מהדרין.

קרם פרש (מהדורת חג) – קרם פרש בעל טעם שמנתי ומרקם עשיר המשדרג כל מתכון. משקל: 200 גרם. כשרות: ועדת מהדרין.

השמנת בטעם שוקולדי מכילה קקאו אמיתי
השמנת בטעם שוקולדי מכילה קקאו אמיתי

לפי נתוני סטורנקסט 2016, קיימת מגמת עליה בצריכת מוצרי החלב בכל הקטגוריות, כאשר בשבוע החג בשנה שעברה ניכר גידול בהיקף המכר הכספי של מקרר החלב בשיעור ממוצע של כ- 59%. הקטגוריות המובילות בחג: גבינות מיוחדות עם גידול של 111%, גבינות מלוחות בגידול של 71%, גבינות צהובות עם עליה של 21%, גבינות שמנת עם גידול של 53%. גידול של 138% נרשם לקטגוריית השמנת המתוקה, המשמשת להכנת עוגות וקינוחים, והשנה תנובה מחדשת את הקטגוריה עם השקת שמנת מתוקה להקצפה בטעם שוקולד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר