עולם שלם של מגשי אירוח

מתכוני מגשי אירוח מבוססים על מתכוני כריכים שתמיד כיף וטעים לאכול
מחפשים פתרון קולינרי מענג ואיכותי לכל מטרת אירוח? נתנו לסנדוויץ' פקטורי לספר הכול על מגשי האירוח שלהם שמותאמים לכל מטרת אירוח

 מגשי אירוח הם למעשה הגדרה כללית למגוון רחב של מגשי אירוח מרשימים ביופיים ומופלאים בטעמם המיועדים לכל מטרת אירוח ביתית או משרדית, לרבות, מגשי אירוח לישיבות עסקית, מגשי אירוח למטרות אירוח חברים ובני משפחה, מגשי אירוח לכנסים, מגשי אירוח לאירועים פרטיים וכדומה.

מגשי האירוח של סנדוויץ' פקטורי משלבים בתוכם מגוון רחב של סנדוויצ'ים וכריכים לצד קערות דקורטיביות עם ירקות חתוכים ומטבלים טעימים. מגשים אלו מגיעים בגדלים שונים ומותאמים למספר האורחים אותם אתם עומדים לארח בבית, במשרד או במהלך האירוע.

כל סוגי המגשים בסנדוויץ' פקטורי

מגשי אירוח לאירועים כוללים בין היתר מגשי אירוח בשרי/חלבי/צמחוני, וזאת לצד מגשי פירות העונה, מגשי ירקות חתוכים, ומגשי קינוח או מגשי נשנוש שונים. מגשים לאירוח מותאמים בין היתר לצרכי ואופי מטרות האירוח, וניתן להזמין אותם באמצעות ספקי שירות שונים העוסקים בתחום.

את מגשי האירוח המיוחדים שמיועדים לכל מטרת אירוח כזו או אחרת, ניתן להזמין מספר ימים או שעות לפני מועד הישיבה העסקית, האירוע או מטרת האירוח הניצבת בפניכם, וליהנות מאספקה טרייה ומיידית של מגשי אירוח מסוגננים ומעוררי תיאבון המונחים במרכז שולחן האירוח. לרשותכם, היצע הולך וגדל של מגשי אירוח המותאמים לכל מטרת אירוח נדרשת, כאשר אתם בוחרים את סגנון המגש בהתאם למספר המשתתפים ובהתאם למטרות האירוח הנדרשות לכם.

מתכוני מגשי אירוח מבוססים על מתכוני כריכים שתמיד כיף וטעים לאכול, כאשר כל כריף הממוקם בתוך המגש נארז באופן כזה שמצד אחד טריותו נשמרת לאורך זמן ומצד שני הכריך נגיש ואף "קורץ" לכל אחד/אחת מהסובבים את שולחן האירוח. היכנסו לתפריט המשלוחים.

אספקה טרייה ומיידית של מגשי אירוח מסוגננים ומעוררי תיאבון המונחים במרכז שולחן האירוח
אספקה טרייה ומיידית של מגשי אירוח מסוגננים ומעוררי תיאבון המונחים במרכז שולחן האירוח

מגשי אירוח לכל מטרת אירוח נדרשת

את סוגי המגשים השונים המיועדים למטרות אירוח, תוכלו להתאים לכל מטרת אירוח הנדרשת לכם, לרבות מגשי אירוח למטרות אירוח של חברים ובני משפחה במסגרת ערב ביתי אותו אתם מקיימים בביתכם, מגשי אירוח לכנסים מקצועיים וישיבות עסקיות, מגשי אירוח לאירועים מיוחדים אותם אתם מקיימים במקום העבודה: פרישה ממקום העבודה, חגיגת יום הולדת לאחד מהעובדים, הרמת כוסית וכדומה. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגשי אירוח מפנקים המיועדים לאירועים שונים אותם אתם מקיימים במתחמי אירוח כאלו ואחרים, כאשר מגשי האירוח משמשים כאמצעי כיבוד עיקרי במהלך האירוע.

מגשים לאירוח מותאמים בין היתר לצרכי ואופי מטרות האירוח
מגשים לאירוח מותאמים בין היתר לצרכי ואופי מטרות האירוח

כמה זמן לפני האירוח מומלץ להזמין את המגשים?

על מנת להבטיח לעצמכם מגשי אירוח מסוגננים ומופלאים בטעמם, אנו ממליצים לכם לבצע את הזמנת מגשי האירוח מספר ימים לפני מועד האירוח ולוודא שמהמגשים יגיעו אליכם מספר שעות לפני תחילת האירוח. בשלב ההזמנה אנו ממליצים לכם להתרשם מכל סגנונות הטעם המוצעים לכם על ידי סנדוויץ' פקטורי, ובמידת הצורך להיוועץ בכל הנוגע להתאמת סוגי הכריכים והפרודוקטים השונים מהם מיוצר המגש.

כיום, תוכלו לבצע את הזמנת המגשים באתר הבית של סנדוויץ' פקטורי, וזאת במסגרת שירות מקוון להזמנת מגשי אירוח. במהלך ההזמנה תדרשו להזין את יעד המשלוח ושעות ההגעה הרצויות לכם. מגשי האירוח יגיעו אליכם כאשר הם ארוזים היטב, וכל שתדרשו לעשות ברגע קבלת המגשים הוא להסיר את כיסוי הניילון שמיועד לשמור על טריות הכריכים והסנדוויצ'ים שבמגש, ולהציב את המגש כמו שהוא על גבי שולחן האירוח המרכזי.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר