DOMO משיקה רשת חדשה לכלי בית תחת המותג DM by DOMO – הסניף הראשון בראשון לציון

הסניף הראשון, המשתרע על פני 250 מ"ר, ייפתח בחנות טיב טעם בראשל"צ בהשקעה של מיליון וחצי שקל. שוק כלי הבית והמתנות מוערך ב-1.4 מיליארד שקל בשנה

בימים אלה נפתח סניף ראשון ברשת DM by DOMO, רשת בת ל-DOMO, חנות קונספט ענקית לבית ואירוח שנפתחה לפני כשנה בקניון שבעת הכוכבים בהשראת הרשת האמריקאית המצליחה ויליאם סונומה.

מאז שנפתח לפני שנה, הסניף זוכה להצלחת ענק ומשתרע על 550 מ"ר ונמכרים בו עשרות אלפי פריטים ב-10 מחלקות מקצועיות, הכוללות מחלקות מיוחדות לסכינים, מכונות קפה, כיריים ומחבתות מקצועיות, כלי הגשה, מערכות אוכל, טקסטיל למטבח ועוד.
חנות זו נחשבת לאחד מהעסקים המוצלחים ביותר בקניון ומבקרים בו למעלה מ-8000 לקוחות בחודש.

הסניף הראשון של DM נפתח בימים אלה בחנות הענק של טיב טעם בראשל"צ. החנות משתרעת על פני 250 מ"ר והיא מעוצבת בהשראת חנות הקונצפט DOMO תוך פנייה לקהל רחב יותר, במחירי ביניים המתאימים לכל כיס.

כמו האחות הגדולה, גם ב-DM ניתן למצוא מספר רמות מחיר לכל סוג מוצר. גם חנות זו תציע אלפי פריטים שונים לאירוח ובישול, תוך פנייה לאוכלוסיה מקצועית ולחובבי בישול ואירוח כאחד.
בכל סניף יהיו 10 מחלקות מקצועיות ואנשי מקצוע שיעמדו לשרות הלקוחות, לייעוץ, הסברה והדגמות.

עיצוב החנות הופקד בידי הארכיטקט אנריקו סגרה אשר עיצב גם את חנות DOMO: "הקונספט העיצובי של החנות הוא יצירת קו מוקפד ונקי, תוך שימוש בחומרים איכותיים, צבעים ותאורה הנותנים את מלוא החשיבות לתצוגת הכלים והמוצרים הנמכרים במתחם החנות. יצירת "בועה" מעוצבת הישר בכניסה לסניף המאפשרת חוויית קנייה עשירה ומגוונת בתחום המטבח הביתי, המקצועי, ההגשה והארוח".

הקניינית הראשית של DM היא חווה ביטרמן, לשעבר הבעלים ומנהלת רשת חוויה שפעלה בישראל בשנות ה-90 והיתה מובילה בתחומה בתחום המתנות. בתקופת השיא ניהלה ביטרמן רשת עם 17 סניפים כשסניף הדגל היה חוויה ברמת השרון.

לדברי ביטרמן: "מאז חוויה , חל מהפך בתרבות הארוח בישראל . יותר ויותר אנשים מוצאים בבישול וההתעסקות במטבח דרך של בילוי והנאה כשהארוח הינו רק סופו של תהליך. תרבות מתפתחת זו יוצרת שוק ענק לכלים משלימים".

להערכת ערן ויזר, הבעלים: "רשת DM תתפרש עד סוף שנת 2007 על פני 3 סניפים. כרגע אנו נמצאים בשלבי איתור מקומות ברחבי הארץ. מטרתנו להפוך לרשת מובילה בתחום גם בגודל וגם בהשפעה על תרבות הארוח בישראל".

הבעלים של הרשת, ערן ויזר, בעל ניסיון של -14 שנה בתחום המסעדנות, מחזיק ברזומה עשיר של מסעדות אשר הכתיבו דפוסי קולינאריה חדשים כבר בשנות ה-90 עם פתיחתן של זנזיבר, דיקסי גריל בר,רוז, אודאון, פאפגאיו, וכיום מיקה.

במשך השנים האחרונות עם התפתחות תרבות הפנאי כשלצידה התעוררות המטבח הקולינארי הביתי, החליט ויזר לממש את חלומו ולייסד חנות עוגן שתענה לביקוש הגובר של מוצרים וכלים במגוון סגנונות רחב, במחיר ובאיכות משתנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר