NESCAFÉ מעלה קמפיין חדש לטייסטרס צ'ויס

NESCAFÉ יוצאת בימים אלה עם קמפיין תדמיתי חדש, למותג הקפה טייסטרס צ'ויס, תחת הסיסמא: NESCAFÉ Taster’s Choice – Taste the moment.

סרטון הקמפיין, מציג בחור צעיר המצלם את עצמו ואת מהלך חייו במצלמה כפי שמתבטאים על הספה בביתו: חברים, בחורות, התאהבות, נישואין וילדים.

הסרט מציג את הרגעים היום יומיים כדינמיים ומלאים בהתרחשויות, כשעל רקע המציאות המתוארת, מאפשר NESCAFÉ טייסטרס צ'ויס, ליהנות מהרגעים של שתיית הקפה וההפוגה מהמולת היום יום ולהבין שהרגעים הקטנים של היומיום שלנו, הם בעצם הרגעים הגדולים בחיים שלנו שגורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו.

הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון ₪, באמצעות מקאן אריקסון.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה