NEW BRAND יטפל בפרסום ויח"צ של יבואנית המשקאות החריפים אקרמן לשוק הערבי בארץ

חברת ניו בראנד (NEW BRAND) מנצרת בראשותו של סלימאן פראג', המתמחה בייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור בשוק הערבי בארץ, חתמה על הסכם עם חברת מ. אקרמן למשקאות חריפים, במסגרתו היא תספק על ייעוץ תקשורתי ופרסומי בהיקף של 100 אלף דולר.

במסגרת ההסכם יטפל משרד ניו בראנד במותגי בלנטיינס, פינלנדיה ודיוארס בשוק הערבי.
בין היתר מייבאת אקרמן ומשווקת את המותגים ג'ק דניאלס, וודקה פינלנדיה, גריי גוס, קורבואזייה, בלנטיין, דרמבוי, דיוארס, צינזנו, שנפסים רוזה, שנפסים FD, בקרדי ועוד.

מטעם ניו בראנד ירכז מרואן עת'אמנה את עבודת יחסי הציבור, עם סוזן אבו עטא כעוזרת תקציבאי.

סלימאן פראג' מציין כי מותגי הוויסקי של חברת אקרמן מצטרפים למותגי יקבי בנימינה המטופלים בקטגוריית האלכוהול במשרד.
לקוחות ניובראנד כוללים את קבוצת יפעת תקשורת, טויס אר אס, קבוצת ביג מרכזי קניות, יקבי בנימינה, CELIO, לשכת תיירות טורקיה, אלטשולר שחם, מרכז הבנייה הישראלי, H&O, פיוניר השקעות, החברה למתנ"סים, א.ב. מדיקל.

מיקי אקרמן, מנכ"ל חברת אקרמן, אומר: "בחרנו בניו בראנד לאור הניסיון רב השנים והמקצועיות של המשרד ושל סלימאן פראג'. אנו ערים להתפתחות הגדולה בתחום צריכת מותגי האלכוהול והוויסקי בפרט במגזר הערבי, שמגיעה לשיאה בעונת החתונות במגזר במהלך חודשי הקיץ. זאת בנוסף להתפתחות תרבות הבילוי, הן בחיפה והן בנצרת, דבר המצביע על שוק מתפתח הצורך מותגים, ואנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעלם ממנו".

חברת מ. אקרמן נוסדה ב- 1955 ע"י מנחם אקרמן ז"ל בעיר חיפה. במרוצת השנים הפכה החברה ליבואנית מובילה בתחום האלכוהול והיין.
מנהלי החברה הם מיקי ואסתי אקרמן, ויש לה שני סניפים – חנות יין ואלכוהול בחיפה, ומרכז הפצה בפולג נתניה.







היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה