Pixie מציג טעם חדש במהדורת סטורי

Pixie מבית טמפו משיק טעם חדש - פטל ליצ'י שיוצא לשוק במהדורת סטורי מוגבלת ובשיתוף פעולה עם עידו גרינברג - משפט אחד ביום

כאשר מצטלמים בסלפי בסטורי עם הבקבוק החדש מתהפך הלוגו בחזרה בתמונה ויוצאת תמונה מוכנה לשיתוף. צילום סטודיו שיק דיזיין

מותג המשקאות הקלים המוגזים Pixie מבית טמפו – שקופים ובמתיקות מעודנת, מצרף טעם חדש – פטל ליצ'י, לסדרה הקיימת שכוללת טעמי תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק, ואננס קוקוס. הטעם החדש מושק במהדורה מיוחדת בה הלוגו יופיע על הבקבוק בכתב מראה, וילווה בקמפיין חוצות ובפעילות בדיגיטל.

צילום סטודיו שיק דיזיין
צילום סטודיו שיק דיזיין

הגימיק בהשקה זו וכפעילות שמלווה אותה: הלוגו הודפס על הבקבוק בכתב מראה. כאשר מצטלמים בסלפי בסטורי עם הבקבוק החדש, הלוגו מתהפך בחזרה בתמונה, וכך יוצאת תמונה לשיתוף. כחלק מהשקת המוצר החדש נעשה שת"פ עם עידו גרינברג – mismas (משפט אחד ביום). עידו כתב לטובת הקמפיין משפטים שמתחברים לעולמות המותג והאינסטגרם. משפטים אלה יפורסמו על שילוט חוצות בכתב מראה, ויזמינו את הקהל להצטלם לסטורי עם השלט ההפוך, וכך ניתן יהיה לקרוא את המשפט. עוד במסגרת המהלך הופקה כוס רב פעמית לשתייה קרה לחודשי הקיץ החמים, עם כיתובים הפוכים. כמו עם השלט, כאשר מצטלמים עם הכוס בסלפי בסטורי, הטקסט מתהפך בתמונה. הכוס תימכר באתר בלנד תמורת 30 ₪.

ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו, אומרת: "כחלק מאסטרטגיית המיצוב של Pixie כמותג צעיר שחי באינסטגרם, המהדורה החדשה הותאמה לכלי המשמש את כולנו ברמה יומיומית, אם לא שעתית – הסטורי. החיבור בין מותג Pixie  ליוצר mismas, הוא חיבור טבעי ונכון למותג צעיר ואופנתי שחי את הטרנדים המובילים".

מחיר בקבוק 275 מ"ל – 9 ₪

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה