TUBORG מרחיבה שת"פ עם יזהר אשדות במבצע ראשון מסוגו בארץ

יזהר אשדות וטובורג משיקים פלטפורמה מוסיקאלית חדשה להורדת שירים חוקית באמצעות אריזות השישיות של טובורג

מבשלות בירה ישראל והמותג – TUBORG ממשיכים למנף את החיבור למוזיקה ישראלית ומרחיבים את שיתוף הפעולה עם יזהר אשדות.
זאת עם פלטפורמה ראשונה מסוגה להורדת שירים וקבצי מוזיקה מדיסק האוסף החדש של יזהר אשדות.

במסגרת המהלך, צרכנים שירכשו שישיות בירה של טובורג (רד וגרין) יוכלו להוריד שירים של יזהר אשדות מהאתר songs.co.il של חברת התקליטים NMC (אתר הורדות המוזיקה החוקי הגדול בישראל), באמצעות קוד מיוחד שיקבלו.
משתתפי המבצע שיירשמו באתר יזכו בעתיד בהנחות ובהטבות לרכישת שירים ותקליטורים של יזהר אשדות.

אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל, אומר: "טובורג מחוברת לצרכניה ולעולם המוזיקה, כאשר המיזם החדש עם יזהר אשדות הינו חידוש מרענן שמתחבר לערכי המותג. אנו שמחים להיות הראשונים שיציעו אפשרות חוקית, נוחה ופשוטה להורדת מוזיקה שבמסגרתה אנו מעניקים ללקוחותינו הטבה אמיתית".

יזהר אשדות אומר: "אני שמח לשיתוף הפעולה עם טובורג, שיקדם את המוסיקה הישראלית לקראת העידן החדש של התעשייה. אני מאמין שאנשים רבים מעונינים בגישה למוזיקה באופן חוקי ברשת, וזו הזדמנות נפלאה לקהל להתנסות בדרך חדשה בה נקבל את המוזיקה שלנו".

המותג טובורג השיק בחודש שעבר סדרה של כ- 20 הופעות אנפלגד פתוחות לקהל בפאבים ובארים מובילים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של כ-800,000 ₪. את הקונספט המוזיקאלי מובילים יזהר אשדות וחמי רודנר, כאשר כל אחד מהם מארח הרכב צעיר וייחודי של אומנים. אשדות מופיע עם פיטר רוט ושרה, וחמי רודנר מופיע עם יוני בלוך ואביגייל רוז בסדרת מופעים אקוסטיים.

טובורג הינה ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכרת בלמעלה משמונים מדינות. בארץ הפכה טובורג למותג הבירה הבינלאומי השלישי בגודלו במכירות עם נתח שוק של כ- 12%. טובורג פונה לצעירים בגילאי 18-25 כאשר המותג כולל שני מוצרים: Tuborg Green – בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול. Tuborg Red – בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר