Yellow בקמפיין קיץ: yellow דיל – ארוחת בריאות עסקית חדשה

הקמפיין בערוצי הטלוויזיה 2,10 ו-24 ובמסכי חוצות. עלות ההשקעה בקמפיין 2 מיליון שקלים

רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז (195 חנויות בפריסה ארצית) עלתה בקמפיין קיץ הממשיך את טרנד ארוחות הבריאות על הדרך אותו מובילה yellow בשנה וחצי האחרונות.
הקמפיין בערוצי הטלוויזיה 2,10 ו-24 ובמסכי חוצות. עלות ההשקעה בקמפיין 2 מיליון שקלים.

בקמפיין זה ממשיכה yellow להרחיב את מגוון פתרונות המזון הטרי שהיא מציעה. לצורך כך פותחו הארוחות הקלות הממותגות כ- yellow דיל.
הקמפיין כולל שלושה סרטונים, שבסוף כל אחד מהם תוצג ארוחת yellow דיל על מרכיביה השונים:
ארוחה 1 – מיני כריך + משקה קל, מחיר ארוחה: 15 ₪.
ארוחה 2- כריך + משקה קל + קינוח, מחיר ארוחה: 20 ₪.
ארוחה 3 – כריך חם + משקה קל + קינוח, מחיר ארוחה: 25 ₪.

שותפים נוספים בקמפיין:
החברה המרכזית – משקאות קלים בארוחות yellow דיל.
תנובה – סדרת משקאות החלב של shock.
XL – משקה XL ללא סוכר (suger free).

קרדיטים:
• משרד פרסום – מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל
מנהלת קריאייטיב: מיה קרמן
קופירייטר: ניר לוי
ארט: גליה קדם
סופרוויזר: גיא יגור
תקציבאי: בני יוסף
מנהלת פלנינג: שירה לוי
מדיה: תמי ריצ'ארד, הילה חטקביץ
מפיקת משרד: רינת לביא
• בית פוסט: פרימוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר