רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז (195 חנויות בפריסה ארצית) עלתה בקמפיין קיץ הממשיך את טרנד ארוחות הבריאות על הדרך אותו מובילה yellow בשנה וחצי האחרונות.
הקמפיין בערוצי הטלוויזיה 2,10 ו-24 ובמסכי חוצות. עלות ההשקעה בקמפיין 2 מיליון שקלים.
בקמפיין זה ממשיכה yellow להרחיב את מגוון פתרונות המזון הטרי שהיא מציעה. לצורך כך פותחו הארוחות הקלות הממותגות כ- yellow דיל.
הקמפיין כולל שלושה סרטונים, שבסוף כל אחד מהם תוצג ארוחת yellow דיל על מרכיביה השונים:
ארוחה 1 – מיני כריך + משקה קל, מחיר ארוחה: 15 ₪.
ארוחה 2- כריך + משקה קל + קינוח, מחיר ארוחה: 20 ₪.
ארוחה 3 – כריך חם + משקה קל + קינוח, מחיר ארוחה: 25 ₪.
שותפים נוספים בקמפיין:
החברה המרכזית – משקאות קלים בארוחות yellow דיל.
תנובה – סדרת משקאות החלב של shock.
XL – משקה XL ללא סוכר (suger free).
קרדיטים:
• משרד פרסום – מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל
מנהלת קריאייטיב: מיה קרמן
קופירייטר: ניר לוי
ארט: גליה קדם
סופרוויזר: גיא יגור
תקציבאי: בני יוסף
מנהלת פלנינג: שירה לוי
מדיה: תמי ריצ'ארד, הילה חטקביץ
מפיקת משרד: רינת לביא
• בית פוסט: פרימוס