YOLO חדש עם תוספות קראנצ'יות על בסיס קרמו שוקולד

סדרת הקראנצ' מציעה חדשנות הן ברמת התוספות ON TOP והן בשילוב שוקולד בלונד שנמצא במגמת צמיחה בקרב הקהל הרחב וכן בקרב קהל השוקולטיירים המקצועיים ברחבי העולם

הצרכן הישראלי מחפש ריגוש וגיוון בעולמות השוקולד

מותג מעדני החלב YOLO של תנובה, מרחיב את מגוון המוצרים שלו עם YOLO CRUNCH – סדרה מבוססת על קרמו שוקולד בשילוב תוספות קראנצ'יות שפותחה בליווי שוקולטייר, כשהמוצרים מגיעים בגביע רחב עם תוספות במכסה On Top: YOLO CRUNCH שוקולד חלב – עם 42% מוצקי קקאו ובתוספת כדורי שוקולד קראנצ'ים; ו- YOLO CRUNCH שוקולד BLOND – עם 36% מוצקי קקאו, בתוספת קוקוס קלוי. זהו שוקולד לבן מקורמל, בעל גוון זהוב וארומה עדינה של קרמל. המחיר לגביע 4.40 – 5.40 ₪.

לילך כהן שולומון, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב בתנובה, אומרת: "הצלחת הסדרות של YOLO ב -2018, שהביאו אל מדף המעדנים מגמות מעולם השוקולד כמו ארצות המקור, הוכיחה לנו שוב כי הצרכן הישראלי מחפש ריגוש וגיוון בעולמות השוקולד. סדרת הקראנצ' מציעה חדשנות הן ברמת התוספות ON TOP, והן בשילוב שוקולד בלונד, שנמצא במגמת צמיחה בקרב הקהל הרחב וכן בקרב קהל השוקולטיירים המקצועיים ברחבי העולם".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה