SODEXO ON SITE המספקת שירותים לעסקים, קיימה כנס מקצועי לעובדיה שאורגן ע"י "תנובה שף", חטיבת המכירות לשוק המקצועי של קבוצת תנובה, תחת האסטרטגיה "גורמים לאוכל לעבוד טוב יותר". איך עושים זאת. באמצעות פיתוח והתאמת כלים ופתרונות קולינריים, שיווקיים ועסקיים מתקדמים על פי צרכי הלקוחות. בכנס השתתפו כ- 60 נציגי ועובדי SODEXO ON SITE, במסעדה אותה מפעילה החברה במטה חברת מגדל בפתח תקווה. נושא הכנס היה "אוכלים עם העיניים", והוא עסק בטרנדים וחדשנות בתחום האוכל, בעולם טכנולוגי מתקדם.
הכנס כלל הרצאה בנושא הטרנדים החמים המובילים בתחום האוכל, שהועברה ע"י אפרת שטיינברג, מנהלת שיווק תנובה שף. נעמי אבליוביץ', אדריכלית, גסטרונומית ויועצת קולינרית, הרצתה בנושא "סטיילינג אוכל בעולם ויזואלי" והציגה רעיונות ישימים לסטיילינג בתחום ההסעדה המוסדית המגיעים ממגוון עולמות תוכן, בהם תחום המסעדנות, האירועים, וכן עולם העיצוב בכלל.
בחלקו השני של האירוע הוצגה פרזנטציה קולינרית עם מגוון עשיר של מנות וקונספטים המושפעות מהטרנדים החמים בתחום המזון, בהם דוכני אוכל רחוב, עמדות שף, וכן פתרונות קולינריים בתחום הטבעוני – צמחוני ופרווה, בניצוחו של השף הבכיר של תנובה שף, אלון ארליך, ובליווי עיצובי של נאוה דרופמן מ"המיתוגיה".
בין המנות והקונספטים שהוצגו באירוע: עמדת Summer Shakes – קונספט שייקים שמתאימים גם לאירועים קיציים (טבעוני-פרווה), על בסיס תחליפי חלב של תנובה כמו חלב סויה וחלב שקדים; All in a bowl – יישום הקונספט הקולינרי "הכל בקערה" בווריאציה טבעונית אסיאתית, עם קוביות טופו ומגוון ירקות ירוקים של סנפרוסט. למנה יש יתרון של פשטות תפעולית ושליטה בכמויות; דוכן Fish and Go – מנת המבורגר משניצל דג, וקציצות דג בקרם קארי, ופיש אנד צ'יפס – מנות דגים בסגנון הגשה GRAB&GO, על בסיס מוצרי תנובה שף; דוכן Jaffa Style (פרווה וחלבי) – מגוון מאפים מוכנים של מעדנות; זיוה גבינות, פילאס יפו תרד וגבינה, בורקס יפו תפוחי אדמה, בשילוב מטבלים ותוספות, בסגנון הגשה של אוכל רחוב.