ארגון מגדלי הדגים בישראל העלה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) קמפיין לבידול ומיתוג הדג הישראלי הטרי, תוך התמקדות בשלב הראשון בדג האמנון. התקציב המדווח הוא כ- 2.3 מיליון ₪, ומטרתו היא בידול הדג הישראלי הטרי ועידוד הציבור בארץ לצריכת דגים טריים מתוצרת מקומית.
הקמפיין מבוסס על שלושה סרטוני אינפוגרפיקה שישודרו במשך שלושה שבועות (מ- 26.12.17) בערוצי הטלוויזיה המסחריים (רשת, קשת וערוץ 10) וערוץ 1 של תאגיד "כאן". כן יהיו בבאנרים באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות ובאתר ייעודי של הדג הישראלי הטרי. בהמשך גם ישודרו תשדירי רדיו ברשתות ב' ו-ג' בתאגיד השידור הציבורי כאן, ובתחנת גלי ישראל.