בייגל בייגל מרחיבה את מותג הנשנושים עם סדרת חטיפים חדשה

במסגרת ההשקה עולה בייגל בייגל בקמפיין רחב היקף בהשקעה של כ – 750 אלף שקל, הכולל: קמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט, שת"פ עם FM102 רדיו ת"א ופעילות קד"מ באוניברסיטאות ברחבי הארץ

בייגל בייגל מרחיבה את מותג הנשנושים בהמשך להצלחת נשנושים באריזות המשפחתיות, ומשיקה בימים אלה סדרה חדשה – נשנושים מיני – סדרת חטיפים אפויים בגודל מיני ב – 4 טעמים פיקנטיים ואהובים שתשווק לראשונה באריזות אישיות בשוק האימפלס (הפיצוציות והחנויות הפרטיות).

במסגרת ההשקה עולה בייגל בייגל בקמפיין רחב היקף בהשקעה של כ – 750 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמא: "החיים גדולים עליך, קח אותם במיני". הקמפיין יציג סיטואציות יומיומית "גדולות" מהחיים כמו: בדיקת הריון חיובית שאומרת "החיים גדולים עליך קחי אותם במיני" או צמיג מפונצ'ר שאומר "החיים גדולים עליך קח אותם במיני".

הקמפיין כולל: קמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט, שת"פ עם תוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס ב – FM102 רדיו ת"א ופעילות קד"מ באוניברסיטאות ברחבי הארץ.

אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל,: "בדיקה מעמיקה שערכנו העלתה כי קיים ביקוש אדיר מצד לקוחות וצרכנים לאריזות אישיות ולזמינות המוצרים בשוק האימפולס. בייגל בייגל כמובילת התחום, החליטה להרים את הדגל ולשווק את סדרת הנשנושים באריזות אישיות במטרה להרחיב את הזדמנויות הצריכה של קהל היעד הצעיר וה-cool תוך שימת דגש על טעמים פיקנטיים ומתוחכמים יותר. ממבחני טעימה שערכנו לסדרת נשנושים המיני החדשה, זכה המוצר בציונים גבוהים מאוד בממדים של איכות, טעם ופריכות".

סדרת נשנושים מיני כוללת את הטעמים המובילים בסדרת הנשנושים של בייגל בייגל – זעתר ותירס ושני טעמים חדשים ומלהיבים – טבעות בצל ונאצ'ו.

הסדרה החדשה מציעה הנאה מחטיפי מיני ומשווקת באריזות אישיות ארגונומיות, הנוחות לנשיאה ונישנוש מחוץ לבית. בחזית האריזות מצוי חלון המאפשר לראות את סוגי החטיפים – מיני אמיתי!

מותג נשנושים המצליח של בייגל בייגל הושק בשנת 2002 וכולל מגוון טעמים ייחודים וחדשניים ביניהם: תירס, זעתר, פסטו, בצל ושמנת ועוד.

אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51 אחוז) ומשפחת בייגל (49 אחוז) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר. שוק הבייגלה בישראל נאמד בכ-90 מיליון ₪ בשנה. נתח השוק של בייגל בייגל בקטגוריית הבייגלה עומד כיום על 70 אחוז, לעומת אוסם עם 16 אחוז.

מחיר מומלץ לצרכן: 3.14 שקל (מנה אישית של 55 גרם)
את סדרת נשנושים מיני ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות והקיוסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר