המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות פתחה מחלקה חדשה המדריכה מסעדות כיצד לתת שירות טוב ומשופר

ביותר ויותר מסעדות מבינים שמתן שירות מצוין ללקוח הוא הכרח במציאות התחרותית של ימינו. יחד עם זאת, במסעדות רבות לא תמיד יודעים מהו אותו שירות אידיאלי, שישמר את הלקוחות הקיימים וימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים

ביותר ויותר מסעדות מבינים שמתן שירות מצוין ללקוח הוא הכרח במציאות התחרותית של ימינו. יחד עם זאת, במסעדות רבות לא תמיד יודעים מהו אותו שירות אידיאלי, שישמר את הלקוחות הקיימים וימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים.

בדיוק לשם כך הקים מני מילוא את מחלקת השירות במכללה למדעי הבריאות וההתנהגות ברמת גן. מילוא, ששימש כסמנכ"ל שירות ותמיכה בחברת אינטרנט זהב, הינו בעל ניסיון רב בהדרכת עובדים בתחום השירות בענפים רבים.

"בענף המסעדנות, שירות הוא המרכיב החשוב ביותר. אתה יכול לבנות את הכל נכון, להשקיע בעיצוב, במיקום, בפרסום ובתפריט עשיר, אבל אם אתה לא יודע להעניק את השירות שהלקוחות שלך מצפים לו, הדרך שלך למעלה חסומה", אומר מילוא.
"אנו תופרים לכל מסעדה או רשת, סדנה המותאמת לה באופן מיוחד. לכל מסעדה יש את פוטנציאל השירות האידיאלי שהיא יכולה להציע, וזאת בהתאם למאפיינים ומשתנים רבים. ניסיוננו הרב בתחום מאפשר לנו לאתר את המשתנים הללו, ולבנות את תפיסת השירות המתאימה בדיוק לאותה מסעדה".

המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות, בראשות פרופ' מוטי צבירן, פועלת מזה 10 שנים ברמת גן.
לפרטים נוספים: 6788111-03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר